Miłosne - str 43

  • Gorąca kawa cz. 21

    Leżałam na Ziemii i zobaczyłam, że do żony Filipa zbiegli się ochroniarze. Dostała w ramie. Ochrona wyprowadzała ją a ja przyglądałam się temu siedząc na chłodnej ...

  • Terapeutka 10

    Już jakiś czas temu doszłam do wniosku, że człowiek, który założył pierwszy sklep internetowy, położył ogromne zasługi dla rozwoju seksuologii. Połowa ludzi miałaby ...

  • Siłownia cz. 16

    Po tym co powiedzial Michal, przez dlugi okres nie moglam dojsc do siebie. Zdalam sobie sprawe, ze dziecko bedzie wychowywalo się bez ojca. Michal byl swiecie przekonany, ze ...

  • Niania. Cześć trzynasta.

    To miała być cudowna niedziela, a wszystko się spieprzyło. Tak jak wcześniej zaplanowałam, wzięłam bardzo długą kąpiel. Nie było jednak tak przyjemnie jak zawsze ...

  • Historia Aśki 17

    -Cześć księciu- Zdałam się na milutki głos. -Hej księżniczko, czekam na Ciebie- Mówił romantycznym głosem. Nie wiedział, że jestem na niego mega wkurwiona. -Chyba nie ...

  • Niania. Część siedemnasta.

    Byłam naprawdę pod ogromnym wrażeniem pomysłowości i umiejętności planistycznych Sylwestra. To, co wymyślił, abyśmy mogli spędzić kilka dni, razem było genialne! ...

  • Uzależniona od adrenaliny - rozdział 13

    Stałam w pokoju Mateusza. Był tam mój ukochany. Próbowałam coś do nie powiedzieć jednak on mnie nie słyszał, jakbym była duchem… Nagle ktoś zapukał do drzwi. Tym ...

  • Nieziemska rozkosz cz.2

    Obudził mnie dzwonek telefonu,jak z resztą każdego dnia. Niewyspana sięgnęłam po aparat i zanim zdążyłam cokolwiek powiedzieć usłyszałam krzyk przyjaciółki: -Eve ...

  • To na Ciebie czekałem cz.40

    Już na pierwszym stopniu porozkładane były czerwone róże. Nikola stawiała kroki powoli, tak jakby obawiała się, że za chwilę coś może na nią spaść. Szła wytyczoną ...

  • Bóg Wszystkiego

    Siedziałam na straży i obserwowałam jak Sam bawi się z dzieciakami ze straży młodości. Każdy ruch, każdy krok sprawiał, że jego mięśnie się napinały przywodząc na ...

  • To na Ciebie czekałem cz.45

    Nigdy przez wszystkie lata swojego życia, Grzesiek nie spotkał na swojej drodze dziewczyny, która odebrałaby mu mowę. Zawsze wiedział co powiedzieć, aby zabłysnąć, aby ...

  • Od porwania do zakochania cz.1

    Wracałam do domu jak zawsze tą samą drogą, która nie była zbyt bezpieczna ale najkrótsza. Byłam już w połowie drogi gdy nagle gdy nagle usłyszałam kroki za plecami ...

  • Słodki Prześladowca cz.3

    Moje usta dzieli od twego kutasa już tylko długość kciuka. Kontrolne spojrzenie w górę...Z emocji wstrzymujesz oddech. Wtedy chucham na niego leciutko, robiąc dzióbek ...