Perypetie Charlotte cz. 6
Widziała, że Thorton wstał wczesnym rankiem i wyszedł. Ona postanowiła się przespacerować. Ile może potrwać jeszcze ta męczarnia? Czy zaczyna coś czuć do męża? To ...
Widziała, że Thorton wstał wczesnym rankiem i wyszedł. Ona postanowiła się przespacerować. Ile może potrwać jeszcze ta męczarnia? Czy zaczyna coś czuć do męża? To ...
Dzien zapowiadal się normalnie. Kacper przyszedl po mnie do szkoly o umowionej porze. Szlismy za reke az do momentu w ktorym Kacper zobaczyl sredniego wzrostu brunetke o braowych ...
Jego ciepły oddech karku obudził mnie. Na myśl o wczorajszej nocy dreszcze przeszły po moim ciele. Było cudownie, a moje uczucia do niego stawały się silniejsze. Długo ...
Wstałam rano z bólem głowy, ponieważ w nocy miałam problemy ze snem. Ogarnęłam się jak co dzień i wyszłam do pracy. Weszłam do klubu i nikogo nie zobaczyłam ...
Siedziałam w kuchni żując swojego tosta.Zauważyłam przyczepiona na lodówce kartkę, natychmiast wstałam i ja przeczytałam na głos. - "Skarbie wróce jutro wieczorem ...
A oto Ciotka Brajana :) - Hallo? - powiedział odbierając Spojrzałam na niego a jego twarz zmieniła kolor na czerwony.Odszedł kilka kroków ode mnie, a ja poczułam na plecach ...
Agnieszka wydawała się miłą i sympatyczną dziewczyną, a przede wszystkim bardzo atrakcyjną. Tłumaczyłam sobie, że Sebastian wybrał ją, bo mu się zwyczajnie ...
' Dzisiaj o 19 jestem u ciebie, szykuje się impreza u Michała. Sophie ' - przeczytałam w myślach sms-a od przyjaciółki. Pomimo wczorajszego nieudanego dnia ...
,, I co mi teraz powiesz? Że nadal świat jest piękny? Jak stare chłopy gwałcą kurwa kilkuletnie dzieci?,, Gdy się przebudziłam była już 3 w nocy. Tego całego Dominica ...
Nie mogłam się doczekać kolejnej wizyty u Andrzeja. Jego siostra nie wzięła od nas numeru i ponownie zjawiła się w naszym domu. Zapłaciła kolejne pięćset euro za moją ...
Odebrałem telefon, a w słuchawce usłyszałem głos: - Następnym razem spotka cię coś gorszego gówniarzu, więc sobie uważaj – po czym rozmówca się rozłączył ...
Pochłaniała cipką moją męskość, łapiąc głośno oddechem morskie, letnie powietrze. Miała rozchylone uda, które eksponowały goszczącego rubasznie w jej kobiecości ...
-córeczko wstawaj!! Otworzyłam oczy ale poczułam ściśnięcie w gardle, nienawidziłam szkoły i nie chciało mi się do niej chodzić ale musiałam. -no wstawaj!-usłyszałam ...
Obudziłam się i spojrzałam na zegarek, który wisiał na wprost łóżka była godzina 7.30 "jej jak mnie pieką oczy jestem taka zmęczona"- myślałam wstając ...