"Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.11
, , Nie bój się, Chodźmy tam, Gdzie jeszcze Nie był nikt. Nie bój się, Przecież chcesz, Otworzyć nowe drzwi. Życie ma najlepszy smak, Gdy zaskakuje nas. Nie bój się ...
, , Nie bój się, Chodźmy tam, Gdzie jeszcze Nie był nikt. Nie bój się, Przecież chcesz, Otworzyć nowe drzwi. Życie ma najlepszy smak, Gdy zaskakuje nas. Nie bój się ...
Oto Samanta Patrzę na zebrane dziewczyny i kiwam głową.Zapowiada się ciekawy wyjazd-rozmyślam rozkładając namiot.Pół godziny później zmęczone, lecz zadowolone patrzymy ...
Przez moment wahałam się, czy dobrze robię. To było trochę nie fair wobec dziewczyn i bałam się, że będą miały o to do mnie żal. Mimo wszystko chciałam się kierować ...
Martyna. Dzisiaj wychodzę ze szpitala. Cieszę się strasznie. Właśnie z Dorianem czekamy na wypis. Ciągle mnie przytula. Całuje. Tak jakbym miała zaraz zniknąć. Kocham ...
Ta część taka +18 więc czytacie na swoją odpowiedzialność. Chciałam także część zadedykować dla @Mysza miałam właśnie kłaść się spać gdy napisałaś, że ...
Beata Morawska siedziała zdenerwowana w swoim samochodzie na parkingu dużego centrum handlowego. Z niecierpliwością wpatrywała się w cyfry elektronicznego zegara, które jak ...
Mój mózg toczy jakąś beznadziejną walkę. Niby wszystko w moim życiu jest w jak najlepszym porządku... Mam kochającego chłopaka, który jednocześnie jest mim ...
- Wychodź z wanny. Za 5 minut chcę Cię widzieć ubraną. - rzucił mój szef, po czym owinął się ręcznikiem wokół bioder i wyszedł. Nie wiedziałam co chce zrobić ale ...
Dopiero po tygodniu od naszej przeprowadzki udało nam się wyprowadzić wszystkie sprawy na prostą. Dom mimo wszystko był niezamieszkały przez dłuższy okres. W pierwszej ...
Pamiętam dzień, a raczej noc bo to było na imprezie, w którym ją poznałem. Była piękna. Nie wiem czy kiedykolwiek poznałem kobietę piękniejszą od niej. Szybko się z ...
Przepraszam, że tak długo musieliście czekać ;* Obudził mnie głos lekarza. Nie otwierałam oczu, słuchałam o czym rozmawia z kimś kogo głosu nie mogłam rozpoznać. -Ona ...
Kochani! Przepraszam, że to takie krótkie, ale nie mam dziś weny do pisania :) Zapraszam do czytania i komentowania opowiadania :) Mam nadzieję, że Wam się spodoba:) Czułam ...
- Nie mogę uwierzyć, że już za miesiąc jest Boże Narodzenie — powiedziała głośno Ginny w Pokoju Wspólnym pewnego listopadowego wieczora. Ogień wesoło trzaskał na ...
Można to było nazwać wypaleniem małżeńskim. Henrykowi podobały się i podniecały go inne kobiety, ale własna żona nie. Sprawdziłam to, pokazując mu własne cycki, a ...