Adam, Ewa i cała reszta, czyli gody miedziane, w cynę oprawne - część 3 z 3 (11/11)
ROZDZIAŁ 11/11 *** NIEDZIELA – Dobrze, wystarczy już! Przestań mnie obcałowywać, bo dzieci… – Ewa leniwie machnęła dłonią. – Co dzieci? Już ci buziaczka we ...
ROZDZIAŁ 11/11 *** NIEDZIELA – Dobrze, wystarczy już! Przestań mnie obcałowywać, bo dzieci… – Ewa leniwie machnęła dłonią. – Co dzieci? Już ci buziaczka we ...
W jednej sekundzie rozpadł się cały mój świat. Wszystko w życiu jest kwestią tego „co by było gdyby”. Nie ma drugich szans. Jakąkolwiek podejmiesz decyzję, życie ...
Jeszcze przed chwilą byłam gotowa na to, aby skończyć grę z moim szantażystą. Teraz wszystko się zmieniło. Działałam pod wpływem chwili. Uznałam, iż fakt, że ...
przyszły wakacje, ona myślała ze pozna jakiegoś kolesia tylko na dwu miesięczny wakacyjny romans. poznała ale z czasem okazało się ze to nie tylko wakacyjny romans tylko ...
Uwaga! Opowiadanie zawiera wulgaryzmy! *** Wstała w nocy, nie wiedząc gdzie się znajduje. Powoli otworzyła oczy i nagle zdała sobie sprawę – przecież jestem w domu! ...
Wysiadłam szybko z samochodu i skierowałam się w stronę domu. -Powiedz do cholery co się między wami wydarzyło bo nie wierze że chodzi tylko o to co mówił Aleks ...
,,Pomimo raf pomimo skał Pomimo stumetrowych fal Pomimo burz, błyskawic w ''zet'' Ja ciągle ciebie chcę Pomimo cieni, spalonych drzew I zimy, która mrozi ...
Zanim zasnęłam ktoś zapukał do pokoju. -Proszę -powiedziałam. -Mogę?-zapytał Daniel. -Tak. -Przyniosłem Ci kanapki i chciałem sprawdzić te plecy. - postawił kanapki na ...
W końcu po długich walkach z elektroniką i zmianom przeprowadzonych w mojej wyobraźni dodaje rozdział. Miłego czytania :) P.S przepraszam że krótko ale to dopiero ...
Mężczyzną wynajmujący kawalerkę na dwunastym piętrze chodził nerwowo po mieszkaniu. Minęły dwie godziny, odkąd piękna blondynka wykonała posłusznie jego polecenie ...
-Co się stało?-zapytał Olek. -Jak mają na nazwisko Damian i Daniel ? -A po co Ci to ? -Powiesz czy nie ? -Richter. - Wyskoczyło mi że Damian był oskarżony o zabójstwo ...
Byłam zaskoczona, ale miałam świadomość, że druga taka okazja może się nie trafić. Miałyśmy za sobą dziesięć godzin pracy i obsługę dwóch naprawdę wymagających ...
"Ciekawe jak to jest kochać i być kochanym"- Myślałam siedząc jak zwykle w swoim małym przytulnym pokoiku. "Ciekawe czy ja kiedyś też doświadczę tych ...
Minęło trochę czasu od zakończenia remontu ,z powodu wydatków związanych z mieszkaniem nie planowaliśmy żadnych wyjazdów na urlop.Pod koniec sierpnia wchodzę po pracy do ...