Miłość w klasie obok cz.9
- Na samym początku chciałem Cię przeprosić, że nie było mnie na imprezie u Marka ale no stało się nieszczęście, umarła wczoraj moja Ciotka no i jak rodzie się ...
- Na samym początku chciałem Cię przeprosić, że nie było mnie na imprezie u Marka ale no stało się nieszczęście, umarła wczoraj moja Ciotka no i jak rodzie się ...
Mam na imię Sara i mam 17 lat. Odkąd pamiętam wychowywała mnie babcia Eleonora. Pierwszym i ostatnim wspomnieniem moich rodziców jest ich kłótnia, która dla matki ...
Trochę mnie nie było ale są tego efekty. Długa część, specjalnie dla was. Zapraszam do komentowania i zostawiania kciuków w górę. :) Wróciłam do mieszkania i ...
w tej części będzie troszkę ogólnie, bo w życiu dziewczyny niewiele się dzieje. jednak w 4 części akcja się rozkręci. ;)) ~~~~~~ Dzisiaj wigilia klasowa. Będzie ...
…Po upływie około godziny obudziły mnie delikatne dłonie położone no moich oczach. Skądś je kojarzyłam. Odwróciłam głowę i ujrzałam wysokiego, dobrze zbudowanego ...
-O co wam chodzi !?-krzyknęłam do słuchawki gdy odebrałam. -Uspokój się. Jutro. Pamiętasz mówiłem że jutro Cię tutaj przyprowadzę. -Chcę dzisiaj Kacper. Dlaczego nie ...
Wiem, długo nie pisałem już Kronik… Pozostaje mi jedynie przeprosić wszystkich fanów tej serii, że tyle musieli czekać. Wciąż odkładałem to na potem, bo szczerze ...
Za kierownicą srebrnego passata siedziała ciemnowłosa kobieta, obok na rozłożonym siedzeniu drzemała druga, a tył zajmował śpiący mężczyzna. Jechali szybko, ale pusta ...
Poznałam go jakiś rok temu. Był rok starszy ode mnie i był kumplem mojej przyjaciółki. Dobrze się dogadywali. Któregoś dnia Aśka zadzwoniła do mnie i zapytała czy nie ...
,,Kiedy znajdziemy się na zakręcie co z nami będzie, gdy świat rozpędzi się niebezpiecznie co z nami będzie, nawet jeśli życie dawno zna odpowiedź może lepiej gdy nam ...
Przeepraszam że kolejne części opowiadania lecą tak wolno ale nie mam za bardzo czasu
Gdy byłam w połowie drogi zadzwoniłam do Konrada. Odebrał po drugim sygnale. - Przyjedziesz po mnie ? Jestem na przystanku obok -rozejrzałam się - Tam gdzie mieszkała ...
Otworzyłam oczy. Poczułam potworny ból całego ciała. Podeszłam do lustra. O nie, rozcięta i spuchnięta warga, lekko siny policzek i wielki siniak na nodze. Jak mogłam ...
Cały dzień razem z opiekunami szukaliśmy Kacpra i Elizę.Miałam ochotę ją zabić ! Co ona wyprawia ?! Nie rozumiem tej dziewczyny. Zamiast cieszyć się tym że jest w ...