Miłosne - str 61

  • Od Nowa cz.14

    Przez resztę dnia siedziałam w swoim pokoju. Daniel z Olivierem się wyprowadzili , a Olek został. Przeprosiłam go za moje zachowanie na co odpowiedział że wszystko rozumie ...

  • Rachel cz.17

    Pukam do drzwi domu Alexandra, czekając aż je otworzy. Światło w jednym z pokoi tli się lekko w pomieszczeniu. Mam ochotę po prostu się do niego przytulić i nie mówić ...

  • Nowe życie cz. 1

    Cześć wszystkim. To moje pierwsze długie opowiadanie więc liczę na wsparcie i proszę o komentarze i waszą opinię jestem otwarta na wszystko nawet na krytykę. :) Jestem ...

  • Emigrantki 23.

    To, że Oliwka fantazjowała o seksie z inną dziewczyną, na początku wydało się Oli śmieszne. Uważała koleżankę za lekko stukniętą. Sytuacja zmieniła się, kiedy po ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.17

    ,,Nie przejmuj się bo wszystko będzie dobrze Nie bądź słaby walcz, nie załamuj się Bóg widzi wszystkie twoje czyny dobre Niebawem wynagrodzi je,, Postanowiłam wejść do ...

  • Terapeutka 6

    Kiedy zaczynałam swoją pierwszą działalność w Gdańsku, szło mi dużo wolniej niż tutaj. W Krakowie po tygodniu miałam już pięciu pacjentów. Terapie Darka prowadziłam ...

  • Parawan 3.

    Dlaczego ja? Dlaczego mnie? Dlaczego teraz, skoro za chwilę sama będę rzucać? Setki podobnych pytań buzowały we mnie razem ze stresem. Od razu zrozumiałam, że teraz oczy ...

  • Miłość w klasie obok cz.4

    Odwróciłam się i za plecami zobaczyłam szkolnego podrywacza, nie raz próbował coś do mnie "zadziałać” lecz zawsze dawałam mu kosza. -A Dziękuje bardzo- Maxyś ...

  • POCZEKAM, AŻ MNIE POKOCHASZ 3

    ROZDZIAŁ 3 Ewa w ciągu pół godziny spakowała swoje rzeczy u Huberta. Nie było tego dużo. Przecież Hubert dał jej tylko jedną półkę i oznajmił, że nie lubi zmian ...

  • Prezent urodzinowy

    Na wstępie chcę powiedzieć że to moje pierwsze opowiadanie. Mam nadzieje, że się spodoba. Miłego czytania. Cześć jestem Weronika i mam 16 lat. Do tej pory byłam bardzo ...

  • Porwanie cz.4

    Grzecznie usiadłam do stołu. Śniadanie zjedliśmy w ciszy czasem na siebie spoglądając. To było podniecające. Taka niepewność, pomieszanie strachu z ekscytacją ...

  • Osaczona 4.

    Nie spałam całą noc, bijąc się z myślami. Mój szantażysta powiedział mi wprost, że się do mnie dobierze. Biorąc pod uwagę kontekst, mogłam z całą pewnością ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 11

    Wyjazd z oficjalną wizytą do jednej z młodszych księżniczek nie mógł liczyć się jako pierwsza wspólna podróż Młodej Pary. Oczywiście wszyscy tak to nazywali, ale w ...

  • To na Ciebie czekałem cz.9

    Grzegorz był nie mniej zaskoczony tą sytuacją niż Nikola. To była sekunda, gdy pogrążony w ciemnościach poczuł, jak ktoś na niego wpada, nim odruchowo chwycił ją w ...