Miłosne - str 79

  • Emigrantki 19.

    Doszłam już do siebie po ostatnich wydarzeniach, ale czułam, że Olga i Oliwka nie będą chciały przyjąć tego do wiadomości. Ta kobieta tak naprawdę spadła mi, jak z ...

  • For you here and now: Forgive me cz.14

    - Miałeś ja odzyskać z nie prześladować Aaron- powiedziałem do przyjaciela , gdy następnego dnia rano spotkaliśmy się u mnie w domu. Niestety moja dziewczyna nie chciała ...

  • Porwanie cz.9

    Wtuleni w siebie, czując ciepło swoich nagich ciał, czując na skórze uczucie, tak dawno u nas nieobecne, było nam błogo, tak spokojnie w sercu i w umyśle.. było tak ...

  • Osaczona 10

    Jeszcze przez tydzień robiłam to, co do tamtej pory. W końcu ostatecznie odpuściłam. Z mojej ściany zniknął napis, PRAGNĘ CIĘ, a okna zostały zasłonięte roletami ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.25

    ,,Kiedy śpisz, chcę Siedzieć u twego boku A jeśli bym zasnął Zobaczyłbym cię w moich snach Zapach twojego oddechu Otula moje ciało Chciałbym, byś wiedziała Że nie ma ...

  • Znaleźć szczęście cz 24

    Rano wstałam dalej z dobrym humorem. Poszłam po ciuchy i pod prysznic. Gotowa wróciłam do pokoju wziełam torbe i zeszłam na dół. Udałam się na stołówkę gdzie zjadłam ...

  • Szalone zakupy

    24 październik 2013 około 11.20 zadzwonił telefon -tak słucham? -cześć kochanie co robisz -piję kawę a coś się stało? -nic się nie stało tylko za pół godziny będę ...

  • Chyba tak, ale się boję ... cz.14 -

    Rano czułam się jak nowo narodzona, nic mnie nie bolało, ani głowa, ani nogi. Od razu chciałam wstać, lecz nie mogłam. Nie wiedziałam co się dzieje, czyjaś ręka ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 29

    Katarzyna obudziła się z bólem głowy i spojrzała z niechęcią w okno. Przez niedosunięte rolety sączyło się światło słoneczne, tworząc na kołdrze nieregularne ...

  • Od Nowa 2 cz.21 Ostatnia

    Następnego dnia obudziłam się o 6. Nie mogłam dłużej spać. Zrobiłam kawę i śniadanie mi i Ali. Damiana nie było. Pojechał gdzieś z Konradem. Nie wiem gdzie i chyba ...

  • Zagubiona we własnych myślach. Cz.3

    Cześć misiaczki!! Cieszę się że moje opowiadanie przypadło wam do gustu mimo że to kompletna amatorszczyzna i naprawdę nie wierzę że jest tam ponad 100 wejść!!!! ...

  • Wakacje cz.6

    Wstałam bardzo wyspana - dziwne. Umyłam się, ubrałam i zeszłam na dół, do kuchni. Nikogo nie było, na stole leżała tylko kartka z napisem " Masz naleśniki " ...

  • Parawan 7.

    Paweł i Robert byli przy barze jako pierwsi. Reszta uczestników zabawy nie była tak śmiała, jak ci dwaj. Zamówili po piwie i stanęli przy stoliku pod ścianą. Wymieniali ...