Życie - Rozdział 1
Dramaty/Miłosne *** Na początku była pustka, ciemność i nicość dominowały w mojej głowie. Nic oprócz tego do niej nie docierało. Potem pojawiło się światło, czas ...
Dramaty/Miłosne *** Na początku była pustka, ciemność i nicość dominowały w mojej głowie. Nic oprócz tego do niej nie docierało. Potem pojawiło się światło, czas ...
Weszliśmy do bloku w którymszliśmy zka, zadzwoniliśmy na dzwonek otworzyła nam Kasia przywitała nas ciepło, wielkim zaskoczeniem było to że Kasia była w ciąży... -Hej ...
Widać było w jego wzroku zmieszanie. Chciał coś powiedzieć ale nie wiedział jak zacząć, w końcu wymusił z siebie: -Zejdź na dół, zrobiłem śniadanie -Ok ...
- O której jutro wracamy? - spytała Anna, pijąc białe wino i siedząc na kanapie koło Piotra. - Mamy zarezerwowane bilety na samolot na jutro na ósmą rano. - wyjaśnił i ...
Wyjazd trwał pięć dni, ale pranie i sprzątanie zajęło mi potem jeszcze dwa. Cieszyłam się, że mam zajęcie, bo dzięki temu nie myślałam, i nie analizowałam choć ...
Staliśmy przed wielką restauracją, która znajdowała się obok galerii handlowej. - To co idziemy na zakupy?- spojrzałam na Lucasa - No nie.. teraz się zacznie.. tak? ...
Mało brakowało. Takimi słowami najogólniej i najłagodniej można było posumować to, co się stało. Bo jak inaczej nie przeklinając skomentować sytuacje, w której ...
- Idziesz dzisiaj do Martyny?- zapytał mnie Matthew. - Idę. – zawsze chodzę. Codziennie od 6 miesięcy. Dzisiaj 28 marca. - Gratuluję wyniku. – powiedział nagle ...
Przez jakąś godzinę porysowałam trochę jakieś bzdety. Nie mogłam się zdecydować na jedną rzecz więc zrobiłam kilka rysunków. Gdy mi się znudziło postanowiłam ...
-Zadzwoń chociaż do mnie żebym po Ciebie przyjechał. -powiedział trzymając mnie s ramionach -Idziesz na imprezę i nie sądzę żebyś nie pił na niej. -To mi powiedz gdzie ...
L - … pani nerki przestają pracować i potrzebuje pani specjalistycznego leczenia. Ale jeśli się nie powiedzie będzie potrzebny przeszczep. Czy zgadza się pani na to ...
No to lecimy z ostatnią częścią :) Z dedykacją dla moich wiernych czytelników:) Chciałabym Wam przede wszystkim podziękować, za to, że wytrzymaliście ze mną do końca ...
… Dawid przez moment stał w miejscu, ale z chwilę podbiegł do mnie, złapał za nadgarstki i odwrócił do siebie. Popatrzył chwilę w moje oczy i namiętnie pocałował ...
Późnym rankiem kończyła jeść śniadanie w towarzystwie Darka oraz jego przyjaciół. Właściwie to jakoś nie miała apetytu. Miała do przeprowadzenia rozmowę, ale nie ...