Miłosne - str 87

  • Życie do góry nogami - cz.4

    Usłyszałem dzwoniący telefon. Spojrzałem na wyświetlacz, i zobaczyłem nieznany numer. Kto to może być? Odebrałem: - Halo? - Hej, to ja Ally. - Aa, to Ty, cieszę się że ...

  • Terapeutka 15

    Po raz pierwszy czułam się zagrożona atakiem ze strony pacjenta. Właściwie powinnam powiedzieć pacjentów, bo było ich dwoje. Siedzieli naprzeciwko siebie. Ona miała w ...

  • W poszukiwaniu szczęścia - cz.31

    #1 sierpnia - dzień wyjazdu dziewczyn z obozu w Nowej Rudzie# **Oczami Natalki** Wczoraj do późna pisałam z moim chłopakiem, z resztą tak samo jak Gosia z Hubertem, obie ...

  • Dramione

    -Ale jak to jestem w ciąży?!- spytała z oburzeniem Hermiona. -Proszę się uspokoić. Jest to początek 3 miesiąca. -Ale... ale jak to możliwe... Przecież zabezpieczałam ...

  • Niania. Część czternasta

    Co za koszmar! Nie dość, że był poniedziałek rano, to na dodatek dopadły mnie jednocześnie dwa rodzaje kaca. Pierwszy to alkoholowy z powodu wypitego wczoraj wina, a drugi ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 1

    (Dla kontekstu warto przeczytać wstęp.) Ślub był piękny, a wesele huczne. Zbyt huczne, jak na jego gust. Ogarnęło całą stolicę i pół kraju, ale chyba nie jego samego ...

  • Zostań przy mnie cz. I

    Życie, rzecz jasna, nie jest prostą wędrówką od jednej chwili do drugiej, trzeciej, czwartej i tak dalej. Toczy się falami i zrywami, możliwe, że w konkretnym kierunku ...

  • To na Ciebie czekałem cz.51

    Ludzie pod wpływem emocji robią różne głupie rzeczy. Czasem aby przestali wystarczy im jeden zimny prysznic, a czasem takie ostrzeżenie prowokuje ich do dalszego działania ...

  • For you here and now:Only Him cz.15

    Weszliśmy do jego domu. Z głośników leciała muzyka. Ludzie w połowie byli już pijani. Dorian zaprowadził mnie do salonu i usiedliśmy na kanapie która się zwolniła, gdy ...

  • Czy odnajdę szczęście? cz. 5

    Obudził mnie budzik.Kiedy ja zasnęłam?Nie pamiętałam nic do momentu pobudki u pielęgniarki.I jeszcze ta głupia sytuacja w aucie.Nie miałam ochoty na szkołę a na dodatek ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 4

    Po śniadaniu przebrała się dwa razy, zanim uznała, że wygląda na tyle dobrze, iż może jechać do szpitala. Zachowuję się jak nastolatka, pomyślała o sobie z ...

  • Osaczona 8

    Z kubka kawy, jaki Ela zrobiła Małgosi, nie ubyło ani kropli. Minął tydzień od wydarzeń, jakie rozegrały się między nią, a jej szantażystą w jej sypialni. Jej ...

  • Summer Love cz.1

    Za horyzontem zaszło już słońce a ja jeszcze nie doszłam do domu.. Widzę wokół siebie ciemność lasu i słyszę sowy co przyprawia mnie o dreszcze. ,,Spokojnie Zuza ...