Od Nowa cz.16
Na następny dzień z samego rana wyruszyliśmy do Zakopanego. Widziałam że Damian jest poddenerwowany. Nie dziwię mu się, w końcu spotka swoją prawdziwą matkę po tylu ...
Na następny dzień z samego rana wyruszyliśmy do Zakopanego. Widziałam że Damian jest poddenerwowany. Nie dziwię mu się, w końcu spotka swoją prawdziwą matkę po tylu ...
Ja i Łukasz spotykaliśmy się coraz częściej. Karol przestał myśleć już o Aśce, śmieje się ze mnie, że mu najlepszego kumpla zabrałam. I nie ma z kim chodzić do ...
Byłam wystraszona.Kto mógłby mi to zrobić?I dlaczego?Próbowałam zgadnąć kto to pisał ale nie znam osoby o takim charakterze pisma.Ktoś wszedł do pokoju a ja wystraszona ...
Zadzwonił dzwonek. To już ostatnia lekcja. Poczłapałam pod klasę. Historia nie była moim ulubionym przedmiotem. W sumie to nie lubiłam zajęć, może poza w-fem. Sport to ...
Zbudzili się prawie jednocześnie, kiedy padły na nich promienie słońca. Wschód na pełnym morzu zawsze robił na Fabio niesamowite wrażenie, ale teraz oglądali go razem ...
Wpatrywałem się w okno, nawet nie wiedziałem ile minęło czasu. Nagle czuję oplatające mnie w pasie ręce. Schylam się za plecy i widzę, że to Ewelina przytula się do ...
Dorian. Siedzieliśmy i tak po prostu rozmawialiśmy do 18. Później siedzieliśmy i oglądaliśmy jakiś film zajadając sie pizzą. Było inaczej... Nie kłóciliśmy sie ...
Porucznik Adam Kita wyszedł przed komendę i nie oglądając się skręcił w prawo. Szedł jakiś czas przed siebie, a potem znowu skręcił w prawo i znalazł się na ...
-Pójdziesz dzisiaj ze mną na imprezę? - zapytał Dorian przytulając się do moich pleców w kuchni, gdy robiłam kawę. -Hmm myślę, ze tak. - do kuchni weszła Karolina z ...
Zbliżały się święta wielkanocne.Mama Kamili postanowiła spędzić je w Gdyni, wraz ze swoją rodzoną siostra Moniką.Monika miała dwie córki-Nikolę i Patrycję.Była po ...
Była połowa marca więc pogoda byle jaka częste deszcze, czasem na chwilę wyjrzało słońce, ale temperatury w okolicach 10 stopni. Ewa w te dni była moim słońcem w domu ...
ROZDZIAŁ 10/11 *** Wszystko zajęło niecałe trzy godziny. Zaczęłyśmy od ponownego, bardzo dokładnego i ostrożnego wymycia wszystkich moich zakamarków, wygolenia ich do ...
Zapaliłam znicz i postawiłam. Położyłam też kwiaty, spojrzałam na zdjęcie które znajdowało się na nagrobku. Byłam podobna do mojej mamy , miałam po niej długie ...
,,Polegać wciąż mogłam czy to w noc czy dzień oddałam swoją duszę Ofiarowałam serce, uwalniając pokusę Nie wiem dokąd ja powinnam iść Ustalam nowy kurs, zaczynam ...