Miłosne - str 99

  • Przyjaciel którego kocham

    Hej  To moje pierwsze opowiadanie więc proszę mimo wszystko o szczere opinie. Bohaterowie: -Martyna :17-sto letnia dziewczyna, 165 cm wzrostu długie blond włosy, niebieskie ...

  • Otwórz oczy... Rozdział 1

    Nie mogę się spóźnić! Dziś mój pierwszy dzień pracy i jak na złość wszystko idzie nie tak jak zaplanowałam. Nastawiłam budzik wcześniej, aby się spokojnie ...

  • Z życia siatkarki cz.49

    Będę ojcem!!! Myślałem, że bardziej cudowniejszej wiadomości jak powołanie mnie do reprezentacji nie usłyszę ale jednak tak. Najwspanialsze jest to że moje dziecko nosi ...

  • Terapeutka 12

    Telefon od Darka z informacją o tym, że chce przełożyć wizytę, nie wróżył niczego dobrego. Początkowo nie wierzyłam w legendę o śmierci wujka. Byłam przekonana, że ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 27

    Katarzyna wchodziła do swojego mieszkania prawie ze strachem. Jednak po chwili przekonała się, że wszystko wygląda tak, jak powinno. Zostawiła walizki w korytarzu i ...

  • Pierwsze zauroczenie. :D cz. 2

    Przepraszam że tak długo czekaliście, ale nie mogłam wcześniej napisać. Wybaczcie.! Nie mogłam już dłużej wytrzymać bez Krystiana... Byliśmy przyjaciółmi a mi dalej ...

  • Jest-Takie-Miejsce 66

    - To jest łazienka chłopaków?? – Judyta nie dowierza temu, co słyszy. - Cicho. – Upomina nas Ola. - Musimy stąd szybko wyjść – proponuję. - Nie możemy, zauważą ...

  • Tęsknie za Tobą cz.8

    Stałam przy czarnej trumnie i nie mogłam opanować łez. Chociaż wiedziałam, że jego stan z każdym dniem był coraz gorszy, nie potrafiłam pogodzić się z jego śmiercią ...

  • Bronię się przed tobą cz.75

    Czytałam słowo po słowie, chyba już z piąty raz, ale nie mogłam się dostatecznie skupić, czując na sobie wzrok Elyas'a. To oczywiste, że po tamtej nocy unikałam go ...

  • Jest-Takie-Miejsce 4

    DZIEŃ 2 - Pobudka! - Słyszę głośny krzyk w naszym pokoju. - O matko, są wakacje, a ja muszę wstawać o siódmej - myślę sobie. - Wstawać królewny! - Focus krzyczy nad ...

  • Totalna pomyłka cz.3

    ....przestał, byłam zdezorientowana nie wiedziałam jak mam się zachować, co powiedzieć. -Przepraszam -wydobył z siebie tylko to -Ale...-zaniemówiłam w pewnym momencie ...

  • Wakacje (1)

    -Mamo nie chce nigdzie jechać! -Twoje zachowanie jest karygodne, może ciotka Ci pomoże zachowywać się jako powinnaś... Nie mam już sił. Wsiadaj natychmiast. . Moja mama o ...

  • Dziwne i skomplikowane życie

    Hej wszystkim. Opiszę tutaj lata mojego pobytu w gimnazjum, co wtedy czułam, jak się zmieniłam, co się wydarzyło w międzyczasie. Jest to bowiem najgorszy okres w życiu ...