Z życia siatkarki cz.4
Uśmiechnąłem się pod nosem gdy głowa blondynki opadła na moje ramię. Po chwili przyszło mi powiadomienie że dodano mnie do konferencji. Michael. No co tam mordy? XD Jack ...
Uśmiechnąłem się pod nosem gdy głowa blondynki opadła na moje ramię. Po chwili przyszło mi powiadomienie że dodano mnie do konferencji. Michael. No co tam mordy? XD Jack ...
"Niepewność” Teraz już wiem, dlaczego wszystkie bajki kończą się na ślubie-, bo jak pokazało mi życie to właśnie wtedy kończy się bajka, a zaczyna życie to ...
Ewelina. - Ale ty głupia jesteś- powiedziała Milena. Siedzialysmy w ogrodzie i pilysmy kawę. Martyna sie w końcu obudziła i byłam szczęśliwa no... Mozna tak powiedzieć ...
**Oczami Gosi** Wpadam do klatki schodowej lecz nie idę do mieszkania, nie jestem w stanie. Wcale nie płacze, nie drżę...dziwię się, zawsze gdy widzę Mateusza płaczę i ...
2 dni później ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kamila Dzisiaj niedziela. Wstałam bardzo późno, bo dopiero gdy Dominika zaczęła mnie budzić. - Wstawaj i się szykuj do ...
Wszystko, co dobre, kiedyś się kończy. Podobnie było z naszym urlopem, choć w tym wypadku to powiedzenie nie miało chyba zastosowania. Żadna z nas tego nie przyznała, ale ...
Po obiedzie poszłam wytłumaczyć babci, że nie chcę iść z tym Piotrusiem na festyn, ale nie dało jej się przekonać. Powiedziała, że to świetna zabawa i nie ...
To już nasz ostatni dzień pobytu w Łebie. Osłonięte falochronem portowym od chłodnego wiatru, dopiekamy tyły, mistrzowsko wysmarowane przez naszych facetów. Oni nawet przy ...
- Proszę pozwól mi bym nauczył Cię kochać - wypowiadasz te słowa ze łzami w oczach. Stoimy w naszym ulubionym miejscu i już wiemy, że dziś nadeszło nasze pożegnanie ...
Lekko i na wesoło. O seksownym policjancie, dziwnej umowie i trupie pana młodego. W eleganckiej kawiarni, przy okrągłym stoliku, siedziała samotna kobieta. Wyglądała na ...
Gdy się rozłączył, poszłam trochę w jego ślady i również wyłączyłam laptopa. Założyłam spodenki i się uczesałam. Zeszłam po cichu do kuchni aby nie obudzić ...
Zaniemówiłam. Kiedy mówiła to Olga, nie zrobiło to na mnie aż takiego wrażenie. Odebrałam to jako wyraz zazdrości. Spłynęło to po mnie i przestałam analizować, czy ...
Dorian. Chodzę do psychiatry. Nie pije od 3 tygodni i dobrze się czuję. A co do Tego, żeby Martyna została moją żoną. Chcę Tego. Bardzo. Może i nie chcialem jeszcze pare ...
Uśmiech wkradł się mimowolnie na moją twarz, ale to było napradwę fantastyczne i chyba nikt, no na pewno nie ja, mie spodziewałby się że taki mały móżdżek Mike jest ...