Pokuta 15
Moje ciało z każdym dniem wariowało coraz bardziej. Erekcja towarzyszyła mi, kiedy wstawałem rano i kiedy wieczorem kładłem się spać. Przygotowaniom do wesela zdawało ...
Moje ciało z każdym dniem wariowało coraz bardziej. Erekcja towarzyszyła mi, kiedy wstawałem rano i kiedy wieczorem kładłem się spać. Przygotowaniom do wesela zdawało ...
Wszyscy zajęli swoje miejsca. Moja rozmowa z Sebastianem bardzo mnie rozluźniła. Byłam podekscytowana tym, że za chwilę będziemy mieli szansę na kolejne spotkanie ...
Julka nawet nie chciała ze mną rozmawiać, ale gdy już myślałem, że da mi wszystko wyjaśnić to do jej pokoju wparował ten frajer. Książę za dychę kurwa się znalazł! ...
Na wstępie chcę zakomunikować, że jestem tu nowa. To moje pierwsze opowiadanie. Części są różnej długości. Nie wiem w jakich odstępach czasu będę wstawiać kolejne ...
Odsuwam niezauważalnie, a przynajmniej mam taką nadzieję, rękę Kędzierzawego od swojego miejsca intymnego. Step nie musi wiedzieć co tutaj się działo, chociaż mogła ...
Po raz kolejny szczena opadła mi do samej ziemi i nie wiedziałam co powiedzieć. Stałam około 5min. bez ruchu aż w końcu wydukałam: -Mówiłeś, że domek jest mały a on ...
Pożegnanie Emi i Pawła↑ Obudziłam się z rana zdezorinetowana. Ahh no tak, jestem u Pawła. Przypominając sobie wczorajszą noc uśmiech maluje mi się na ustach. Wstaję i ...
- Zobaczymy - zaśmiał się. Podszedł do mnie i zachłannie mnie pocałował. - Odwal się - odepchnęłam go od siebie - Zamknij się - warknął i znów mnie pocałował ...
Gdy weszlam do domu zobaczylam Piotrka ktory lezal na kanapie i upijal sie.Podeszlam blizej i spytalam: -Ej co się dzieje? -Ten debil co mialem miec u niego rozmowie o prace ...
Zaczął dzwonić budzik, nie! Nie tylko to, błagam... gadałam sama do siebie, szybko poderwałam się z łóżka, zbiegłam na dół - cześć Mamuś, a Ty czemu już nie ...
- Poważnie idziemy po Misia? – pyta Damian i dotrzymuje mi kroku. - Ja tak, a ty? – Posyłam mu uśmiech. - Samej cię nie puszczę. Słyszałem o twoich umiejętnościach ...
Następnego dnia Dagmarę zbudziły delikatne pocałunki. Zanim otworzyła oczy pozwoliła Dominikowi na jeszcze trochę pieszczot, ale w końcu jej ciało zwyciężyło. Nie ...
-Co? Po co? -Bo chce a co nie mogę ? -Nie możesz. Znając Ciebie zaraz Mateusz oberwie. Zostajesz tutaj. -Kocham Cię – powiedział -Nie jedziesz. – nie zmięknę tym razem ...