Miłosne - str 104

  • Jest-Takie-Miejsce 33

    Moja przyjaciółka właśnie wychodzi ze szkoły. Z Anką. Tylko z Anką. Podchodzą do mnie i razem idziemy na śniadanie. - A gdzie Damian? – pytam. - Nie wiem. Myślałam ...

  • Z życia siatkarki cz.26

    Hej :) na początku mówię że nie wiem kiedy kolejna część:( mieliście tak że macie pomysły w głowie ale w żaden sposób nie wam się przelać to na ,,papier"? ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 10

    - Fakty są takie – głos Karoliny zabrzmiał donośnie w telefonie przestawionym na głośnomówiący – mieszkasz w jednym z najlepszych hoteli w Wenecji, zaproszona przez ...

  • Motocyklista XI

    Minęło już sporo czasu odkąd jestem z Filipem. Układa nam się dobrze, oczywiście w każdym związku są wzloty i upadki. Czasem kłóciliśmy się, ale od razu godziliśmy ...

  • Z życia siatkarki cz.25

    Obudziłam się dość wcześnie jak na nie przespaną noc, wskazówki pokazywały 8,30. Nie wiedząc co mogę robić, wzięłam czyste ubranie i bieliznę i wyszłam do ...

  • Skomplikowana miłość

    Wakacje. Znajomość zaczęła się, kiedy ona. . zwykła dziewczyna, blond włosy, zielone oczy, średniego wzrostu i jak mówili jej koledzy, bardzo chuda napisała do ...

  • Jest-Takie-Miejsce 68

    - O co chodzi? – dopytuje Anka. – Zuza, gdzie my idziemy? - Już mówiłam. Idziemy coś zjeść – śmieję się. – Do Rafała, a właściwie to do Supermana. - Znaczy do ...

  • Niewinna miłość, rozdział 4, 5

    Rozdział 4 Obudziła się rano a mimo to nie czuła się najlepiej. Myślała, że kąpiel pomoże się jej odprężyć. Wzięła telefon do ręki by jak zwykle napisać do ...

  • Ukryte marzenie - prolog

    Prolog Zawsze trzymały się razem i mogły na siebie liczyć w każdej sytuacji, niczym trzej muszkieterowie z powieści Dumasa. Przyjaciółki z dzieciństwa, każda na swój ...

  • Od Nowa 2 cz4

    Stanęłam na balkonie który miałam w pokoju i zaciągnęłam się skrętem. Tylko małe cudowne skręty mi pozostały. To tak na rozluźnienie. To nawet nie szkodzi. To nie ...

  • Prezent - niespodzianka cz.3

    Sen czy jawa, mara czy zjawa. Chyba jeszcze śni, ale nawet we śnie nie powinno być to prawdą. Jakby zakleszczona z wszystkich stron, czymś delikatnie ciepłym i miłym w ...

  • Nowy start cz.3

    Kiedy wróciłam do domu była już po 17. Z Adamem rozmawiało mi się tak miło że nie czułam jak szybko płynie czas. Musiałam się jednak przygotować do pierwszego dnia ...

  • Bezczel w mundurze cz.4

    Obudziły mnie promienie słońca świecące mi prosto w twarz i krzątanie się dziewczyn. Zerknęłam na zegarek w telefonie, by upewnić się, że i ja powinnam już wstawać ...