Miłosne - str 106

  • W poszukiwaniu szczęścia - cz.11

    **Oczami Huberta** Oglądamy film, a raczej ja oglądam...szarooka leży na mnie i śpi. Po skończeniu się filmu, próbuję wstać i położyć ją wygodnie na łóżku, ale ona ...

  • Bańka mydlana. cz.19

    Zadzwonił Andrew i oznajmił, że za kilka dni wypadają urodziny Samanty. Podejrzewał, że w tym czasie Damon, będzie chciał się ze mną skontaktować. Była to dla nas ...

  • Dzień , który zmienił całe życie

    Ala. Dziewczyna, która miała życie jak księżniczka. Tata - Właściciel sądu jak i adwokat, a mama nie dość że miała swoją galerię handlową to do tego wszystkiego ...

  • Bądź Moją Księżniczką 5

    Na zdjęciu Clarrisa Usiadłam z wrażenia. Mama Victora posmarowała mi oko. Niemal siłą wymusiła na mnie, żebym zjadła zupę i drugie danie, Victorovi także. Udało jej ...

  • Porwanie, zamieszanie i... zakochanie ? Cz.6

    Korzystając z okazji życzę Wam Wesołych Świąt Wielkiej Nocy! Spokojnych, rodzinnych, pełnych odpoczynku i zdrowych ! Smacznego jajka, lanego poniedziałku (w tym roku ...

  • Jest-Takie-Miejsce 92

    Nasza nauka pływania na pewno na długo zapadnie mi w pamięć. Nauczyciel z niego marny, ale chłopak wyjątkowy. Naprawdę moje oczy i ręce nie mogą się od niego oderwać ...

  • Serce do serca | Część 13

    Gdzie ten świat tak pędzi? Ludzie są zapracowani, zestresowani, a jedynym ich przyjacielem są tykające wskazówki zegara. Bardzo możliwe, że na lotniskach tak właśnie ...

  • Jest-Takie-Miejsce 100

    OLGA *** Nienawidzę jej. Dlaczego ona ma to wszystko, co powinno należeć do mnie? W czym jest ode mnie lepsza? Nie. Ona nie jest lepsza. Tylko czemu on ma inne zdanie? ...

  • Wakacje z przyjaciółmi cz.IV

    ...-Hm.. A mogę przynajmniej złapać cię za rękę? -Jeszcze pytasz?- Powiedziałam i dałam mu całusa w policzek Postanowiłam pokazać Dawidowi miejsce gdzie kiedyś podczas ...

  • "Inna część 17

    -Ernest, co Ty tu robisz?- Zapytała dziewczyna stojąc w drzwiach i wpatrując się w chłopaka, który był wyraźnie zmieniony jakby niepewny tego, co tu robi. -Przyszedłem ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.32

    ,,Nasze życie będzie jak poemat Trzeba tylko znaleźć dobry temat Trzeba się odnaleźć w każdej chwili Trzeba być Tyle jeszcze drogi jest przed nami Z tym że trasę ...

  • Niespodziewanie cz.19

    Odwieźliśmy Wikę. W samochodzie zostaliśmy tylko ja i on, jednak wcale nie jedziemy w kierunku mojego domu... Co on znowu kombinuje? Nie widzi, w jakim jestem stanie? Mógłby ...

  • Z życia siatkarki cz.13

    Byłyśmy już rozgrzane, sędzia dał nam czas na ataki z lewego skrzydła. Grace stanęła pod siatką i zaczęła nam rozgrywać. Zaatakowałam 3 razy, gdy pan w białej ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 6

    Słońce dopiero się podnosiło, ale już dawało sporo ciepła. Mimo to, Katarzyna siedziała w kokpicie skulona pod kocem. - Nie możesz spać? – Karolina usiadła obok niej ...