Niespodziewanie cz.6
Ledwo przekroczyłam próg, mój telefon już dzwoni. To Wika, pewnie chce, abym zdała jej relacje z całego wieczoru. - No co jest? - Pytam i rzucam się na łóżko. Jestem ...
Ledwo przekroczyłam próg, mój telefon już dzwoni. To Wika, pewnie chce, abym zdała jej relacje z całego wieczoru. - No co jest? - Pytam i rzucam się na łóżko. Jestem ...
Otworzyłam powoli oczy aby przyzwyczaić źrenice do światła. - Moja głowa - jęknęłam i złapałam się za tą część ciała Gdy ból troche ustał spojrzałam na pokój ...
Historia zakazanego uczucia, rodzącego się w szpitalnych murach, o którym nikt nie może się dowiedzieć. Adam Joffe, jest jednym z najmłodszych i najbardziej wymagających ...
Hej hej :) musze odreagować po walce o oceny, a wiec rozdział :D 9 część aż się sama dziwię że tyle wytrwałam. Następną w piątek:) Ps Nie mam nic do blondynek :) ...
Niedziela zeszła nam na pakowaniu się na wyjazd i jedyną przyjemnością dla mnie był widok nago biegającej Ewy.W poniedziałek ruszyliśmy na miejsce wyjazdu autokaru i ...
Ewelina. - Czemu sie nie spotkalas ze mna ostatnio?- zapytał Austin , gdy siedzieliśmy i pilismy juz drugą kawe w salonie. - Z Milena sobie rozmawiałam a tak to cały dzień ...
"Ogarnia mnie strach, bo wiem ile minęło lecz nie wiem ile zostało" Poczułam szmeranie po barku lecz nie chciałam otwierać oczu, tak dobrze mi się spało lecz ...
, , Albo chodź przytul mnie, Albo podejdź i przebacz I niech skończy się to ty i teraz, , Wszystko spakowaliśmy i ruszyliśmy w drogę. Byłam wykończona chodź nawet nie ...
Witajcie :3 A więc dodaje drugą część, w której skupiam się na losach Laury. Jes troszkę krótsza, ale zapraszam serdecznie do czytania i komentowania, mam nadzieję że ...
- Przestań! - oderwałam się od niego i spojrzałam na jego zdziwioną minę - Daj mi spokój i mnie zostaw - powiedziałam - O co Ci chodzi ? - zapytał zbity z tropu Mike ...
-Przepraszam na chwile- uśmiechnęłam się przepraszająco do mojego towarzysza - Muszę odebrać On nic nie odpowiedział, więc wyszłam przed kawiarnie - Słucham ...
Odwróciłam się w stronę dochodzącego głosu - Impreza dopiero się rozkręca - powiedział Spojrzałam na mężczyznę do którego należał ten głos. Wysoki brunet o ...
- Muszę iść - powiedział chłopak i wstał - Coś się stało ? - zapytałam czując jego podenerwowany ton głosu - Moja siostra....Emily...- zaczął - Ona... Szpital ...
Z bartkiem bawiłam się świetnie, naprawdę mi się spodobał.W pewnej chwili nie wytrzymałam i walnęłam go plackiem do ciasta.Widząc jego zaskoczoną minę wybuchłam ...