Miłosne - str 110

  • Motocyklista XVII

    - Myślałam, że Filip już sobie odpuścił. - powiedziała Klara. - No jak widzisz nie, nie odpuścił. - westchnęłam. - Ej.. - szturchnęła mnie - Nie smuć się. Mam ...

  • Nigdy nie mów nigdy cz.8

    Cz.8 Moja dusza walczy z ciałem… nie mogę otworzyć oczu. Wiem ze ktoś trzyma mnie cały czas za rękę słyszę ze ktoś coś do mnie mówi ale nie rozumiem co. Co jakiś ...

  • Niespodziewanie cz.5

    Pod mój dom podjeżdża biały peugeot. Sportowy, trzydrzwiowy, cudeńko. Nie, to nie może być jego... Nagle dostaję smsa: ''jestem''. A jednak. Zarzucam ...

  • Z życia siatkarki cz.23

    Obudziłam się gdy Słońce dopiero wchodziło na niebo. Wyswobodziłam się z objęć Mike, tak znów razem spaliśmy...ale nie ważne. Wstałam z łóżka i na paluszkach, aby ...

  • Nadzieja umiera ostatnia cz. 29

    *** 3 miesiące później *** Leżeliśmy wyczerpani ze wszystkich sił. Ja po jednej stronie łóżka, on- po drugiej. Naszymi ciałami nadal szarpały spazmy rozkoszy. Nie ...

  • Szkoła tańca część 3

    — Dziękuję. — Chyba jesteś kawalerem? — Czemu tak sądzisz? — Bo nie zauważyłam żadnych kobiecych bibelotów. Nie dość, że piękna to jeszcze spostrzegawcza – ...

  • Porwanie, zamieszanie i... zakochanie ? Cz.5

    Jest i kolejna część :) Miłego czytania. - Jest światło i woda ! - krzyknął Marcin, który właśnie wszedł do jadalni. Wytrącił mnie i Pawła z jakieś... magicznej? ( ...

  • Jest-Takie-Miejsce 57

    Od razu podchodzę do niego, siadam obok i mówię: - No to słucham Pana, Panie Poważny. - Cześć Barbie. – posyła mi promienny uśmiech. - Cześć Kłamco. - Co Cię do ...

  • Zakazane uczucie uczennicy do nauczyciela cz. 4

    Wreszcie udało mi się coś napisać xd Miłej lektury życzę ;p Wzięłam komórkę do ręki i odczytałam wiadomość. Mam nadzieje, że herbatka u mnie nadal aktualna i jutro ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 32

    Mocno zbudowany mężczyzna w spodniach khaki i jasnej koszulce polo, wszedł do baru i rozejrzał się po sali. Zatrzymał wzrok na siedzącej przy stoliku Łucji, jakby się ...

  • Internetowa przyjaźń . Cz.1

    Była wtedy u mnie przyjaciółka. Siedziałyśmy na łóżku, rozmawiając o czym tylko popadnie. Nudziło nam się więc ja włączyłam kompa a Aga poszła po coś do ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 4

    Już na ślubie Orestes postanowił przyjąć zasadę, którą miał się kierować na królewskim dworze. Planował nikomu nie podpadać, nie wyróżniać się, nie odzywać się ...

  • Z życia siatkarki cz.42

    - Muszę na chwilę wyjść - mruknąłem do trenera i wybiegłem za blondynką z hali. Niestety to ona lepiej znała to miejsce więc jej nie znalazłem. Zrezygnowany wróciłem ...

  • z życia siatkarki cz5

    W niedzielę wstałam o 10 a raczej zostałam obudzona przez dzwonek do drzwi. Na początku nie skojarzyłam faktów, z rana zawsze miałam lekkiego nie ogara. Wstrzymałam oddech ...