Miłosne - str 115

  • Przypadkowa miłość cz.6

    -Przepraszam kto? -Mateusz -Ale ten Mateusz, który tu…? -Tak ten, co Cię tak dziwi? –zapytała Magda -Uważam go za kobieciarza, przecież on może mieć każdą –ostatnie ...

  • Uczucia Kaliny cz. 3

    Tej nocy Kalina długo nie mogła zasnąć i ciągle myślała o tym co powiedziała Justyna. Rozmyślała i zauważyła, że mówiła to z niezwykłym spokojem i pewnością. Czy ...

  • Moja Ewa cz.41 (Szwecja)

    Doszliśmy do naszej kabiny i Ewa od razu poszła pod prysznic, po kilku minutach wyszła w ręczniku. -To chyba śpimy pierwszy raz osobno te koja są jednoosobowe. -Zmieścimy ...

  • Od Nowa 2 cz.7

    Rano obudziłam się przed Damianem. Wzięłam szybki prysznic i ubrałam sie w biało czarny dosyć skąpy strój kąpielowy i spodenki jeansowe z wysokim stanem. Wzięłam z ...

  • Jest-Takie-Miejsce 70

    - O co im chodziło? – pyta zdziwiona Anka, kiedy chłopaki opuszczają nasz pokój. - Co ten Kuba? Do końca zwariował? – Jolka też nie bardzo rozumie, co przed chwilą ...

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 11

    -Pośpiesz się, bo jesteśmy spóźnieni! -Księżniczko, spokojnie to tylko dwadzieścia minut. To nie moja wina, że autobus nam uciekł. -No ok, ale i tak możesz ...

  • Ale pech ... ?!

    To działo się na prawdę ... Dziewczyna O imieniu Weronika wprowadziła się na inną ulice ... mieszkała na Serbinowskiej a przeprowadziła się o wiele dalej ... koło KLA ...

  • Bańka mydlana. cz.1

    Ta historia zaczęła się jakiś czas temu. Dokładnie licząc, we wrześniu minie 8 lat. Byłam wtedy 16letnią dziewczyną. Człowiek jest młody, całe życie jest przed ...

  • Amadeusz 11

    Nie kolekcjonowałem pieniędzy. Zarabiałem dużo i wydawałem dużo, głównie na podróże. W ciągu kilku lat udało mi się zwiedzić całą Europe. Raz na kwartał ...

  • O niebo lepiej cz. XI

    Dominik objął mnie w tym samym momencie i czule pogładził po włosach. Wtulił twarz w moją szyję. Czułam na skórze jego ciepły oddech. Czekałam aż coś odpowie ...

  • Zamiana braci - 3

    Po powrocie ze spaceru Dagmara poszła przygotować lekką kolację, Dominik postanowił sprawdzić pocztę, jednak po kilku minutach stanął w drzwiach kuchni: – Kochanie ...

  • Amadeusz 8

    Julia piastowała kierownicze stanowisko w samorządzie. Nie należała do osób bardzo zamożnych, raczej klasa średnia. Była czterdziestoletnią, ponętną urzędniczką ...

  • W poszukiwaniu szczęścia - cz.7

    ##W tym samym czasie## **Oczami Gosi** Wzięłam od Naci zakupy, pożegnałam się z przyjaciółką i poszłam z zakupami do domu. Szczerze mówiąc nie chce tej imprezy...wole ...

  • Słodki Prześladowca cz.1

    Zaraz na wejściu wymierzam Ci lekki policzek, wiesz za co. Echo niezbyt mocnego uderzenia odbija się od pustych ścian. Nie bolało, jestem tego pewna. Moje dłonie są zbyt ...