Miłosne - str 117

  • Niespełnione marzenia.

    |PROLOG| Był późny wieczór, dzięki świecącym latarniom wiedziałam którędy mam iść. Gdyby nie to, że uciekł mi autobus już dawno byłabym w domu. Choć miałam ...

  • Jest-Takie-Miejsce 81

    Damian przepuszcza mnie w drzwiach. Wchodzę do sklepu jako pierwsza. Jest tuż za mną i posyła mi zabójczy uśmiech. Reszta stoi na zewnątrz. Chyba nie mają ochoty ...

  • Zakazane uczucie uczennicy do nauczyciela cz. 3

    Przepraszam, że dopiero teraz dodaję kolejną część, ale musiałam ogarnąć trochę na swoich dwóch innych blogach, które... no cóż... idą mi chyba coraz gorzej xD ...

  • "Rodzinna'' Miłość cz. 8

    Wyszłam z samochodu, na dworze było już jasno, nogi ugięły mi się i upadłam, złapał mnie skurcz, dopiero teraz uświadomiłam sobie że zbyt szybko wstałam po 6 ...

  • W poszukiwaniu szczęścia - cz.32

    #1 sierpnia - dzień wyjazdu dziewczyn z obozu w Nowej Rudzie# **Oczami Natalki** Jedziemy już chyba 5 godzin, jest równo 20.00, czyli za godzinę będziemy...CZYTAJ: BĘDE W ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.42

    ,,Wznieść się na szczyt prosto jest Gdy masz osobę, która wesprze cię Nieudany ruch dosyć już On przy tobie zawsze zostanie tu Dziękuję ci za wszystkie chwile złe W ...

  • Od Nowa 2 cz.10

    Przez następne dwa tygodnie Damian dzwonił do mnie minimum 2 razy dziennie poza tym pisał gdy miał czas. Dzisiaj jest 12 Lipca a on przyjeżdża do mnie na cały weekend. Nie ...

  • Zakazane uczucie uczennicy do nauczyciela cz. 5

    Tekst bez ładu i składu... Napisałam go tylko i wyłącznie dla tego, że dużo osób pisało do mnie o to z prośbą. Nie mam czasu na to opowiadanie, dlatego mnie tak dawno ...

  • To nie bajka #41

    Wstałem rano. Moja księżniczka jeszcze spała. Kocham ją najmocniej na świecie. Wstałem i poszedłem wziąć prysznic, a porem ubrałem się w szare dresy ze ściągaczami i ...

  • W poszukiwaniu szczęścia - cz.10

    ##29 czerwca - po imprezie urodzinowej## **Oczami Natalki** Staram się otworzyć oczy, gdy z trudem wreszcie udaje mi się je otworzyć, przeżywam szok. Myślałam, że jestem ...

  • Taneczny krok miłości cz. 13

    ********** Szymon Gdy już się przebrałem, udałem się na tą samą salę , na której byliśmy wszyscy. Po wejściu zobaczyłem Lenę rozmawiającą z tym głupkiem Łukaszem ...

  • Porwanie cz.10

    Siedzieliśmy przed kominkiem, graliśmy w szachy, piliśmy czerwone wino. Było dobre, miało słodki smak.. -Uwielbiam cię dotykać, w tym świetle wyglądasz wspaniale ...

  • Wierzyć w ciepło dni. Cz. 9

    - Rose co się stało? Rose. Odpowiedz. – Próbował mnie uspokoić kiedy ja rzucałam się na łóżku rycząc. Tak się bałam. – Do diaska co się stało?! Co powiedziała ...