Miłosne - str 120

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 19

    Biegłam przed siebie chcąc jak najszybciej oddalić się od Damiana. Na szczęście dał mi spokój i nie pobiegł za mną. Byłam bardzo zła. Oczywiście na siebie, że ...

  • Niewinna miłość, rozdział 8 i 9

    Rozdział 8. Cztery tygodnie później… Minął już ponad miesiąc odkąd chodzi do szkoły, ale niestety to nadal boli i nadal go kocha. Nie wiedziała czy kiedyś minie ...

  • Przeciążenia, cz. 2

    *** Nie zostawił mnie, nie porzucił. Czymkolwiek była ta relacja, a na pewno nie była związkiem, powiedział, że ma dość. Może byłoby mi lżej, gdybym wiedziała, że ...

  • Meteory. Po zachodzie słońca 1

    Prolog Poznań rok 1993 Samochody poruszały się leniwie, jakby to one zaspały, a nie ich właściciele. Inna sprawa, że okolica Targów Poznańskich zawsze była zatłoczona ...

  • Cała prawda. cz. IV

    Zeszli na dół dziewczyna cały czas płakała i się trzęsła. Kamil posadził ją na sofie, poszedł do kuchni, zrobił jej herbatę i podał siadając przy niej. Karolina ...

  • Z życia siatkarki cz.27

    - Cholera - obudził mnie krzyk Otworzyłam oczy i odrazu zaczęłam się śmiać. Mike spadł z łózka . - Bardzo śmieszne - mruknął - A żebyś wiedział - wyszczerzyłam ...

  • Kuzyn Mojej Przyjaciółki cz. 9

    Teraz to już całkiem byłam szczęśliwa. Mama zaakceptowała Mojego chłopaka, a Tata nie Ma w sumie nic przeciwko temu, że się z Nim spotykam. Mojego poprzedniego chłopaka ...

  • Życie do góry nogami - cz.16

    Zobaczyłem Zacka i Ally stojących przed jej domem. Rozmawiali. Podszedłem bliżej, ale tak, żeby mnie nie zauważyli. Schowałem się i słyszałem wszystko co mówią. - Ally ...

  • Nowy początek

    Siedzę na lotnisku we Wrocławiu. Jestem już po odprawie. Została jakaś godzina do lotu. Leżę na leżaku przed przeszkloną ściana i obserwuje lądujące samoloty. Czuje ...

  • Śpiączka 11

    Kolejne dni, mijały bez większych przygód. Oczywiście, nie zabrakło uniesień miłosnych. Daniel to świetny kochanek. Ciało chłopaka, jest tak idealne, że jak widzę go ...

  • HARSH #71/4

    Potrzebuję waszej pomocy - nic wielkiego, a dla mnie to jest ważne. Więcej informacji pod rozdziałem. Miłego czytania ;) Wsuwam lewą dłoń za kark Brooklyn, a ona opiera ...

  • Księżniczka....cz.7

    Noc nie była dla mnie spokojna. Zasypiałam, za chwilę się budziłam i tak w kółko. Około godziny czwartej (tak czwarta rano) zadzwonił mój telefon. Zerwałam się z ...

  • Dziesięć Dni

    Oto wyobrażenie Majki :) Bohaterowie : Majka-21 lat.Pewna siebie, dominująca dziewczyna.Przeważnie stawia na swoim i nie lubi jak ktoś jej odmawia.Trochę zagubiona i nadal ...

  • Chyba tak, ale się boję ... cz.11

    Kilka dni później siedziałam w lokalu z koleżanką, właśnie wróciła z wakacji. Z Łukaszem nie widziałam się od ostatniej kłótni, nawet nie odniósł mi telefonu tylko ...