Miłosne - str 118

  • "Twój dotyk rozpala" cz. 8

    Kolejna część. Miłego czytania :) - Uważasz, że jestem za gruba, by nosić taką sukienkę? - Skąd Ci to w ogóle przyszło do głowy?! Masz idealne ciało, wysportowane ...

  • Emigrantki 44

    Bałam się, że dojdę zbyt szybko. To byłaby porażka, ale po tym, co działo się ze mną, kiedy patrzyłam na moje kumpele, to było realne. Widok biczowanej Oliwki, a potem ...

  • Chyba tak, ale się boję ... cz.9

    Bardzo wcześnie rano się przebudziłam, ponieważ bardzo bolał mnie brzuch, próbowałam go rozmasować, ale wcale mi to nie pomagało. W myślach przeglądałam swoje walizki ...

  • Dyskoteka

    Lia, nie wysoka, o długich ciemnych włosach i ciemnych oczach, styl bardziej na skejta, lat 15. Jonathan, średnio wysoki, skejcik, o ciemnych oczach i włoskach na ...

  • Miłość w Bieszczadach cz. 22.1

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kamila Obudziły mnie promienie słońca na twarzy. Byłam bardzo zmęczona więc wtuliłam się bardziej w moją poduszkę. Leżałam tam jeszcze chwilę ...

  • Nieziemska rozkosz cz. 11

    Obudził mnie rano kac. Głowa pękała, a w ustach miałam Saharę. Miałam ochotę cały dzień zostać w łóżku, zakopać się pod kołdrą i zniknąć. Niestety, nie ...

  • Pokuta 10.

    Nie miałem bladego pojęcia, ile czasu minęło. Czułem się jak człowiek, któremu zawalił się dom i siedzi w szoku obok czekając na ratowników. Znałem takie obrazy z ...

  • Porwanie, zamieszanie i... zakochanie ? Cz.10

    Byłam tak zmęczona, że zasnęłam. Nie wiem kiedy się obudziłam, ale my jeszcze jechaliśmy. Na twarzach Pawła i Marcina była widoczna złość. Nie chcieli jechać do tego ...

  • Z życia siatkarki cz.11

    Po godzinie cała 6 kierowaliśmy się do Disney landu. Szliśmy przez lasek. Szłam sama z tyłu bo kilka chwil wcześniej rozwiązał mi się but. Popatrzyłam na przyjaciół ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 22

    Kiedy dobijali do nabrzeża, Katarzynie udało się odegnać ponure myśli. Opływając Dubrownik, Fabio opowiadał jej o mieście, zniszczeniach wojennych i odbudowie. Pokazywał ...

  • Amadeusz 10

    Paulina była dziewczyną plus size. Dostrzegłem to, kiedy przysłała mi swoje zdjęcia, ale już po rozmowie telefonicznej można się było tego domyślić. Zadzwoniła do ...

  • Niania. Część dwudziesta dziewiąta

    No hej kocico, co porabiasz? - usłyszałam w telefonie. - Kocico? Serio? - zapytałam z niedowierzaniem. Muszę przyznać, że Morawski bardzo zmienił się od momentu, kiedy go ...

  • Cudowna dziewczyna

    Poznałem ją w liceum. Byliśmy w tym samym wieku, ale nie chodziliśmy do tej samej klasy. Gdy ją zobaczyłem na rozpoczęciu roku szkolnego liceum od razu przeszły mnie ...