Miłosne - str 122

  • Zakład.Cz 12

    Nie mogłam tego znieść, nie chciałam uwierzyć w to co powiedział. Jak to sparaliżowany? jak to wszystko było możliwe? dlaczego? Boże dlaczego? Wiedziałam, że dla tak ...

  • Rachel cz. 8

    Oboje snujemy się po wymarłym parku. Nocą wygląda niebezpiecznie i zarazem magicznie. Pobliski jezioro faluje a w tafli wody widzę swoją smutną twarz. -Jeśli chodzi o ...

  • Niespodziewanie cz.2

    Weekend zapowiadał się dość spokojnie. Zważając na masę sprawdzianów w przyszłym tygodniu, nie liczyłam na nic więcej niż drobne spotkanie ze znajomymi. W sobotni ...

  • For you here and now: Tour cz.4

    Alex. Po koncercie w Finlandii polecielismy do Hiszpanii. Minęły już 4 dni odkąd Ewelina ze mna zerwała a ja co ? Pisze. Dzownie. Nagrywam sie na pocztę , ale to na nic. Nie ...

  • Jest-Takie-Miejsce 8

    Kiedy już znamy składy wszystkich grupek, Fibi prosi, żebyśmy na moment się spotkali ze swoimi animatorami. Aga czeka na nas na zewnątrz. Jest młodą, ładną, delikatnej ...

  • Zakazana miłość

    Od czterech lat jestem w stałym związku. Ale nie przestałam się oglądać za fajnymi facetami. Mam kilku kolegów (a zwłaszcza jednego) wartych uwagi. Na ognisku które ...

  • Jak kamyk, cz. 3

    *** Szłam powoli zaśnieżoną alejką. Ciemność była ujarzmiona ciepłym światłem chodnikowych latarni. Nad sobą miałam poczerniałe korny drzew, a pod stopami biel ...

  • Taneczny krok miłości "prolog"

    ********** Początek szkoły ********** Lena Dziś mój pierwszy dzień w gimnazjum. Trochę się boję tego co zastane za tymi drzwiami. Wiem, że ludzie mnie nie polubią, ale ...

  • Ja będę wiatrem, łąką, niebem...

    Sobota. Po śniadaniu poszedłem po Milenkę, odprowadziłem moje Szczęście na trening szermierczy, a potem pojechałem autobusem na wizytę do Pani Laury... W tym miejscu ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 19

    Katarzyna powoli traciła cierpliwość. Okazało się, że żadne z haseł nie pasowało. Oznaczało to, że jej tok myślenia był całkowicie nietrafiony. Należało poszukać ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.44

    ,,Kocham cię tak, trochę bardzo,z całej siły, Jak skarb. Szalenie kocham trochę cię, Ale ty to wiesz. Najdroższy ty, Świecisz jak promyk słońca mi. I może w głębie ...

  • Emigrantki 37

    Otworzyłam oczy, nie mając bladego pojęcia co się ze mną dzieje. Widok za oknem pozwalał sądzić, że albo jest już wczesny ranek, albo jeszcze późny wieczór. Powinnam ...

  • Jeszcze nie wszystko stracone...1

    Nie był wcale przystojny, bogaty, ani szczególnie błyskotliwy, ale dostrzegła w nim coś, na czym jej zależało. Kobiety często widzą to, czego nikt nie dostrzega. Wróćmy ...

  • W poszukiwaniu szczęścia - cz.26

    #14 Lipca ( wieczór ) - 2 dni do wyjazdu na obóz sportowy dziewczyn# **Oczami Natalki** Dzisiaj cały dzień spędziłam z moim młodszym bratem Jasiem, który ma 3 lata ...