For you here and now: Forgive me cz.6
-Cześć - powiedziałem , gdy wszedłem do domu. Moja matka , Matthew i Sean siedzieli w kuchni i jedli obiad . -Cześć. Chcesz obiad ?- zapytała moja matka. Pokręciłem ...
-Cześć - powiedziałem , gdy wszedłem do domu. Moja matka , Matthew i Sean siedzieli w kuchni i jedli obiad . -Cześć. Chcesz obiad ?- zapytała moja matka. Pokręciłem ...
Kidy zadzwonił dzwonek Dominika poczuła ulgę. Kolejne lekcje siedziała sama, a czasami z Patrycją. Niestety rzadko mają razem lekcje. Spotykają się na przerwie, bardzo ...
Em pierwszego dnia szkoły ↑ Sięgam ręką po telefon. Godzina 06:30. -Ooo nie! Zakrywam głowę poduszką, ale po chwili budzi mnie mama. -Em! Nie żartuj sobie! Dzisiaj masz ...
Była piękna pogoda, bezchmurne niebo i słońce na niebie. Ona wstała z samego rana, wykonała poranne czynności, ubrała się w krótkie spodenki i białą bokserke.Zjadła ...
**Oczami Huberta** Nawet nie zdaje sobie sprawy, kiedy jesteśmy już pod jej blokiem. - Dzięki za pomoc i za ten dzień - mówi i bierze ode mnie torby, chce już otworzyć ...
ROZDZIAŁ 8/11 *** Ewa przeciągnęła się wygodnie na dużym, miękkim łożu, skąpana w ciepłym, migoczącym blasku porozstawianych dokoła świec. Odgarnęła pachnące ...
Oglądałam sobie swój ulubiony serial, kiedy mama wpadła do mojego pokoju i powiedziała mi, że jutro jedziemy na lody, bo chce mnie z kimś poznać. Wiedziałam, że coś ...
,,Hej kotku, spędźmy wspólnie święta. Ja będę zachwycony, a Ty będziesz wniebowzięta. Ty wciągasz jak narkotyk, bezwzględnie uzależniasz. Co dzień Ciebie zażywam i ...
Rano gdy się obudziłam Mikołaj już na mnie czekał ze śniadaniem. -Witaj księżniczko.- Powiedział i pogładził mnie po głowie. -Dzień dobry.- Uśmiechnęłam się do ...
Maj 2022. Koniec jednego z etapów życia, czyli podstawówki. Papiery do liceum złożone, więc mamy kompletny luz bluz. Jeszcze tylko ci, co muszą poprawić sobie oceny ...
Dziewczyna leżała na podłodze w kałuży krwi i cała drżała... Przerażona Iza szybko zadzwoniła po pogotowie. -Blanka, Blanka ! - krzyczała Jednak ona nie reagowała ...
Cześć, jestem Ewa. Mam 17 lat. Jestem wysoką, szczupłą dziewczyną o dużych brązowych oczach i długich ciemnobrązowych włosach. Nie wyróżniam się raczej spośród ...
Szczerze liczę, że ten tekst przypadnie Wam do gustu podobnie jak było ze "Skubnij tęczy". Następna część za tydzień. Wytykajcie błędy, mówcie co się Wam ...
Na początku się przedstawię mam na imię Mateusz i mam 17 lat jestem strasznie małomówny, spokojny i nieśmiały. Chodzę to technikum 1 rok i opowiem wam historię mojego ...