Miłosne - str 129

  • Historia Aśki 14

    Wyobrażenie Aśki -------------- Kilka dni później... -Boże, już myślałam, że nie wrócisz!- uwiesiłam się na szyi Roberta. Obcałowałam go, jak jakaś wariatka ...

  • Z życia siatkarki cz.18

    - Co się stało, że nie chcesz ze mną grać w plażówkę? Nastała chwila ciszy, widziałam w oczach Mike złość i smutek - Ja muszę iść - powiedziała Grace - Hugo ...

  • Spodziewaj się niespodziewanego cz.26

    Obudziłam się rano wtulona w mojego nocnego diabełka. Już nie powiem co mnie niemiłosiernie bolało. Usiadłam ze stęknięciem, które najwyraźniej go rozbudziło. - Co ...

  • Wampir miłości cz 3

    JAKO ŻE ZBLIŻAJĄ SIĘ ŚWIĘTA TO DODAM JESZCZE JEDNO OPOWIADANIE DZISIAJ. MAM NADZIEJĘ ŻE WAM SIĘ SPODOBA A CAŁE TE OPOWIADANIE DEDYKUJE IVY DZIEKI KTÓREJ TO OPOWIADANIE ...

  • To nie bajka #31

    Gdy wróciłam do domu od razu udałam się do swojego pokoju. Tyle tu wspomnień. Położyłam się na łóżku i włączyłam muzykę. Mikołaj jest ważny dla mnie ale to ...

  • Inna

    _ Ty brudasie, cygański obdartusie- te słowa towarzyszyły Amelii od kiedy zaczęła się jej przygoda ze szkołą. Doskonale pamięta ile razy wracała ze szkoły zalana łzami ...

  • Wakacyjny wyjazd cz. 3

    Udało mi się coś dzisiaj napisać. Mam nadzieje, że wam się spodoba. Przepraszam za błędy i proszę pisać co wam się podoba a co nie.Pozdrawiam i życzę miłego czytania ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.56

    ,A jeśli zechcesz wiedzieć co lubi, Napiszę pełną instrukcję obsługi. Trochę tabasco i szczypta pieprzu I waniliowy zapach w powietrzu. Instrukcja obsługi do niego jest ...

  • Miłość w klasie obok cz.11

    Podeszłam więc bliżej i się przywitałam. Wszystko okej gdyby nie to, że prócz Krystiana był tam także Marcin ale postanowiłam się nie przejmować jego osobą i nie ...

  • Życie do góry nogami - cz.28

    Nagle ocknąłem się, gdy usiadł koło mnie jakiś starszy pan. - Pięknie prawda? - Mhm – pokiwałem głową. - Nad czym tak myślisz, bo najwidoczniej ci przerwałem – ...

  • Jest-Takie-Miejsce 36

    Z radością wracam do pokoju. Jolka i Damian nadal tu są. Uśmiechają się do mnie i zagadują: - Zuzka, co się stało, że masz taki dobry humor? - Ja zawsze mam dobry humor ...

  • Instruktor cz.5

    Sandra nie mogła się oderwać od boku Marka. Bardzo się bała, że straci swego ukochanego chłopaka. Nie potrafiła wyobrazić sobie życia bez niego. Wpatrywała się w ...

  • Chyba tak, ale się boję ... cz.10

    Wracając do domu, wstąpiliśmy do mieszkanie Łukasza by zabrał ze sobą kilka rzeczy do przebrania, postanowiliśmy przygotować się u mnie. W trakcie gdy ja przeszukiwałam ...

  • Rachel cz. 2

    Jasmin wzdycha nie spuszczając ze mnie wzroku. -Skoro tak mówisz, to nie będę nalegać - posyła mi szczery uśmiech i odwraca się w kierunku Pana Robinsa, który rzuca znów ...