Miłosne - str 144

  • To nie bajka #11

    Rano gdy się obudziłam Mikołaja nie było. Ja muszę to zakończyć i to jeszcze dziś. Poszłam do łazienki ogarnąć się, a nasępię zeszłam na dół. -Moja księżniczka ...

  • Bolesna zazdrość. Cz. 1

    Jasny gwint! Patrycja powinna tu być dokładnie 34 minut temu. Miała oddać mi papiery w sprawie mojej nowej kliniki. - Dzień dobry co podać? – Spytał wysoki i chudy kelner ...

  • Motocyklista XIV

    Stoję teraz jak ten ostatni idiota przed domem swojej dziewczyny i boję się tam wejść. Bo? Chcę żeby mnie wysłuchała, ale nie wiem czy mi uwierzy. Chociaż powinna ...

  • W cieniu sekretu cz.6

    Postanowiłam jeszcze raz spróbować z Łukaszem i stworzyć rodzinę dla Szymka, który za kilka dni będzie obchodził 2 urodziny. Nie miałam czasu upiec mu tortu, więc ...

  • HARSH #54

    Kędzierzawy prowadzi mnie za rękę po drewnianych schodach na drugie piętro. Cały czas zastanawiam się co kombinuje, jak wszystko się potoczy.. Nie mam pojęcia. Otwiera ...

  • Reakcja chemiczna VII

    Nocy nie przespała, tym razem nie zastanawiała się czy dobrze robi bardziej martwiło ją, że nic nie wskóra, a działania Anety pogrążą jej marzenia w drobny pył. Pracy ...

  • Fałszywa zdrada cz. IV

    IV. Właśnie kończył zmywać naczynia, kiedy ktoś zapukał do jego drzwi. Nie zbyt chętnie podszedł by je otworzyć. Jednak ledwo nacisnął klamkę, ktoś wtargnął do ...

  • Prawdziwy przyjaciel XX

    - Wejdziesz? Czy musisz już uciekać? - zapytałam. - A masz jakąś ciekawą dla mnie propozycję ? - szepnął mi do ucha. - Mhm..- zamruczałam - Zrobisz kolację i ...

  • Romans, zdrada cz.15

    W drzwiach ujrzałam Piotrka -Cześć co ty tu robisz?- zapytałam -Cześć przyszłem cię odwiedzić, mogę wejść? -Jasne Zamknęłam drzwi i poprowadziłam Piotra do swego ...

  • Niespodziewana miłość cz.1

    Nie mogłam bez was tak długo wytrzymać. Naszła mnie wena, więc zaczęłam pisać. Mam na imię Alicja i dziś kończę 24 lata. Jestem w miarę szczupłą blondynką z ...

  • Nowe życie cz.4

    Hej. Oto kolejna część mojego opowiadania mam nadzieję, że się Wam spodoba. Gdy tylko ja i mój brat przekroczyliśmy próg szkoły, wszystkie pary oczu zwróciły się w ...

  • Chyba tak, ale się boję ... cz.15

    Przebudziłam się w nocy, zalana potem, rozglądnęłam się w około, obok mnie nie było Łukasza, krzyczałam: - Łukasz ! – po chwili drzwi się otworzyły - Co się ...

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 15

    -Dlaczego nic nie może iść po mojej myśli? Dlaczego? Mamo dlaczego?- siedziałam przy grobie matki i rozmawiałam z nią tak, jakby była tuż obok mnie. -Ciebie już ze mną ...

  • Czy można się zmienić ? cz.13

    Oto kolejna część. Miłego czytania :) Postawny mężczyzna długo stał wpatrzony w odchodzącego młodzieńca. Wciąż nie mógł dojść do siebie, po niespodziewanym ...