Miłosne - str 145

  • Wyścig po miłość - prolog

    Mamo, kocham Cię - zamknęłam oczy z których pociekły stróżki łez Otworzyłam moje zielone oczy i spojrzałam na pomnik , , Dorota Malinowska żyła lat 45" Wytarłam ...

  • Bańka mydlana. cz.21

    Strach jaki panował w każdym był tak przeszywający, taki widoczny gołym okiem. Nikt nie chciał, przez myśl nie przeszło, że mogą ją stracić. Dziewczynę, którą ...

  • Jest-Takie-Miejsce 47

    Idzie za mną, ale nic nie mówi. Tylko kolejny raz łapie mnie za rękę. Wyrywam się i nie oglądając za siebie, wchodzę po schodach. Nie mogę się teraz odwrócić. Jestem ...

  • Prawdziwy przyjaciel XV

    Obudziłam się wczesnym rankiem. Spojrzałam na zegarek, który wskazywał godzinę 5. Nie mogłam już spać, usidłam na łóżku i włączyłam laptopa. Przeglądałam co ...

  • ''Mroczny świat'' Rozdział 11

    Nie. Stop. Nie mogę się mazać. Cane mnie potrzebuje. Co prawda nie wiem w którym szpitalu jest, ale jeśli będę musiała przeszukam wszystkie. Chwyciłam do ręki kurtkę ...

  • Miłość w Bieszczadach cz. 18.1

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kamila Wstałam dość wcześnie, bo musiałam wybrać ciuchy do szkoły. Jestem zdziwiona, że dziewczyny chcą iść ze mną już dziś do szkoły. Po ...

  • Dzień który miał duże znaczenie cz.3

    Wstałam około godziny 11, zeszłam do kuchni lecz nie miałam ochoty na jedzenie było mi po prostu niedobrze, usiadłam na kanapie i włączyłam telewizor, przeleciałam po ...

  • Najlepsze przyjaciółki

    Była sobie raz Dziewczyna o imieniu Patrycja miała najwspanialszą przyjaciółkę jaką mogła mieć na tym zwalonym świecie a mianowicie Natalka nikt nigdy ich nie mógł ...

  • O niebo lepiej cz. II

    Być może nie powinnam się tak do niego odzywać. Ryzykuję utratą nowej posady. Ale, kiedy ktoś zaczyna mi wytykać błędy- od razu mam ochotę go zatłuc. Kolejna moja ...

  • Nowe liceum cz.4

    - Jestem Niko, miło mi. -powiedział i się uśmiechnął. - Jak coś to ja z nim nie jestem. - Jak to?! - powiedział blondynek i rzucił się na kanapę udając, że płacze ...

  • Wierzyć w ciepło dni. Cz. 3

    - Dobrze się czujesz? – Zapytał zaciągając się papierosem. - Dobrze się czuję?! Ty się mnie jeszcze pytasz! Napastujesz mnie i się pytasz czy dobrze się czuję! ...

  • Zakład.Cz 19

    Leżałam w ramionach Łukasza i zastanawiałam się nad wszystkim co działo się w moim życiu.Nie rozumiałam dlaczego moi rodzice mogli zachować się w ten sposób. Po tylu ...

  • Jest-Takie-Miejsce 105

    ZUZA Może to szaleństwo, ale lubię, kiedy pokazuje swoją władzę nade mną. Muszę w końcu przestać się oszukiwać, że takowej nie posiada. W tej chwili jestem mu ...

  • Jest-Takie-Miejsce 41

    Damian o nic nie pyta. Od razu się podnosi, przeprasza Jolkę i razem ze mną wychodzi z sali. Wiedziałam, że mogę na niego liczyć. Nie pomyliłam się. - Ale mnie ...