Miłosne - str 147

  • Jest-Takie-Miejsce 17

    Po mszy Fibi wyjaśnia nam, jak będzie wyglądała modlitwa, którą mamy wpisaną w programie na dziś wieczór. Po krótkim wprowadzeniu idziemy na obiad. Towarzyszą mi ...

  • Bańka mydlana. cz.16

    Radość! To już dziś! Wreszcie po 1, 5 miesięcznej izolacji wychodzę z tej szkoły. Jestem taka szczęśliwa, że nawet nie potrafię tego opisać. Poryczałam się ...

  • ZNALEŹĆ SZCZĘŚCIE CZ. 2

    Przez całą drogę autobusem myślałam o nim. Zastanawiałam się skąd się tu wziął bo go wcześniej nie widziałam dopiero pierwszy raz 3 dni temu a może jest z tej ...

  • Miłość z przypadku cz. 4

    Rano wstałam o godzinie 10. 30. Zwlokłam się niechętnie z łóżka i czym prędzej poszłam do łazienki wsiąść prysznic. Strumienie wody spływały po moim ciele tak ...

  • Amadeusz 9

    Byłem zły o sytuację z Małgorzatą. Przestałem nazywać ja w swoich myślach „Małgosią”, bo to już pokazywało, że zaczynam ją dążyć jakąś sympatią. Gdybym ...

  • Anioł cz. 3

    Szli do klubu cala paczka, smiali się i przekomarzali. Ania widzac Kube rozluznionego i szczesliwego usmiechala się pod nosem. - Ej ksiezniczko!! - zawolal jakis facet siedzacy ...

  • Życie nastolatki cz.7

    -Tak przyznam, że poznałem pewną dziewczynę na imprezie u kumpla.Byłem nieżle zchlany, ale nigdy bym nie zdradził Emi za mocno ją kocham.Całowaliśmy się tylko, ale ...

  • For you here and now: Tour cz.5

    Dorian. Jesteśmy we Francji. Tutaj musze to znaleźć. Muszę na koncert w Polsce. Idzie ze mną asystentka. I dobrze. W sklepie nie wiedziałem co wybrać. Może wezmę dwa? ...

  • HARSH #36

    Układam na półkach płyty i poprawiam niektórych miejsca. Do końca pracy została mi jeszcze niecała godzina i mam szczerą nadzieję, że minie jak najwolniej jest to ...

  • Czy coś z tego będzie?

    Witajcie po długiej przerwie mam dla was coś nowego. Myślę, że się spodoba. ______________ Ciężko było mi wstać po nieprzespanej nocy, ale tak już jest kiedy ...

  • Jest-Takie-Miejsce 122

    - Zuza, Zuzaaa, wszystko gra? – słyszę jego głos i nie posiadam się z radości. - Tak, tak. Normalna akcja, że tak. – Nie mogę przestać się uśmiechać. To się dzieje ...

  • Nadzieja umiera ostatnia cz. 19

    -Co Cię tak gnębi?- zapytałam przystojniaka, miał niewyraźną minę -Była jakaś podejrzanie miła, nie podoba mi się to. Ona coś knuje- wyznał- chodźmy do środka ...

  • STARSZY ZNAJOMY 24

    Śmieje się i przytula mnie... ale wtopa o boże... nie wierzę w to że mi stanął i że to zauważyła ale jakoś to obruciłem w żart jestem mistrzem... Idziemy do studia ...