Miłosne - str 149

  • To nie bajka #5

    Poniedziałek po tygodniu nie obecności w szkole nie miałam zaległości oceny wystawione. Dziś nie miałam treningu. Wstałam z łóżka poszłam się ogarnąć, potem ...

  • Jest-Takie-Miejsce 53

    - Kubuś, o czym ty mówisz? – Jolka próbuje wybrnąć z niezręcznej sytuacji. - Mówię o waszej wizycie w poprawczaku. – Jest niesamowity. – Jak poszło? Jakiś nowy ...

  • Z życia siatkarki cz.34

    Obudziłam się ze strasznym bólem brzucha, no oczywiście, głodna jestem. W samej koszulce, która zabrałam kiedyś Mikowi poszłam do kuchni. - Tato ? - zdziwiłam się ...

  • For you here and now: Tour cz.6

    Ewelina. Przesadziłam. Wiem o Tym. Trzy razy wyciągnęłam. I za trzecim przeholowałam. Za dużo. Ja jestem za słaba na to. Nie chcę już Tego i koniec. Żałuję, że to ...

  • Miłość do nieznajomej

    Właśnie siedział w sali konferencyjnej. Czekał na ojca. Miał mu coś ważnego do powiedzenia. Jak zawsze... Pewnie znowu z matką znaleźli odpowiednią kandydatkę na ...

  • Wierzyć w ciepło dni. Cz. 7

    Pobiegłam na górę do swojego pokoju. Po moich policzkach spływały łzy. Przecież to patologiczne! Jak tak można się zachować? Jak można zranić tak drugą osobę. Już ...

  • Trudna decyzja 1

    Trudna decyzja 1 Wreszcie możemy wysiąść to czekanie jest dobijające, każdy narzeka a i tak niczego nie przyspieszą tylko bardziej się nakręcają. Czekając na bagaż ...

  • Miłość w klasie obok. cz.17

    Wyobrażałam sobie najgorsze jednak była to tylko nasza zaprzyjaźniona sąsiadka spacerująca z psem. Wróciłam do domu a uśmiech nie schodził mi z twarzy, był to naprawdę ...

  • Tęsknie za Tobą cz.7

    Spojrzałam na Panią Joasię i czułam, że nie ma dobrych wieści.Dziś miały przyjść do nas wyniki Pawła a od trzech dni znajdował się w naszej klinice.Cieszyło mnie to ...

  • Too Dark Outside cz. 7

    Natalia patrzyła przerażonymi oczami na Ryśka. Starzejący się stróż szybko domyślił się o co chodzi. Przez jego myśli przeszło kilka pomysłów, jednak odrzucił je ...

  • HARSH #59

    Po zrobieniu i spożyciu kolacji razem z Harry'm odpoczywamy po dzisiejszym dniu w salonie na kanapie. Kominek i spokojna, cicha muzyka z brunetem są tym czego właśnie ...

  • Nowa szkoła cz.6

    Wstałam półtora godziny przed szkołą, zjadłam śniadanie, ogarnęłam się do szkoły, poszłam jeszcze trochę pogadać z mamą, nagle słyszałam pukanie do drzwi ...

  • Niewinna miłość, rozdział 10 i 11

    10. Gdy dojechał pod dom podziękował Adrianowi i poszedł. Zachowywał się bardzo cicho. Wszedł do pokoju i zapalił nocną lampkę. Wziął z szuflady książkę. Zasiadł ...