Miłosne - str 152

  • Ona brzydka. On przystojny. #2

    On: Mój tygodniowy plan zajęć jest idealny. W poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek jeżdżę na uniwersytet, na kilka wykładów. Środę mam wolną. Każdy środek ...

  • Samobójstwo z Miłości

    Jechała pociągiem zastanawiając się co ma teraz zrobić nie chciała mu powiedzieć o ciąży.Poznała go, gdy była u babci na wakacjach.Każdy jej mówił -to nie chłopak ...

  • HARSH #49

    Soundtrack: Kendji Girac - Andalouse Kiedy tylko Harry zamyka drzwi przez przełożenie karty przez czytnik idziemy w stronę windy. Wsiadamy do niej z zamiarem zjechania na ...

  • Gdy szukamy siebie...cz.1

    Poznałam go kiedy byłam dzieckiem. Denerwował mnie. Właściwie, to chyba się nie lubiliśmy. Ciągle wybuchały pomiędzy nami kłótnie. O wszystko. A potem straciliśmy ...

  • Życie - Rozdział 2

    *** Nie wiem jak, ale zdążyłem. Gdy wjeżdżałem, widać było prawie pusty parking dla klientów i nas, wyzyskiwanych pracowników. Na honorowym miejscu przed budynkiem stał ...

  • Nareszcie kocham i jestem kochany cz. I

    Nareszcie kocham i jestem kochany Część I Mam na imię Kamil. Poniższe opowiadanie to fikcja. Mam 17 lat mieszkam w Krakowie. Chodzę do jednego z tamtejszych liceów ...

  • Uwikłany w romans cz. 21

    Cześć! Piszcie komentarze, bo chce wiedzieć ile was ze mną zostało! ;) Przedstawiam Wam ostatnią część tego opowiadania i zapraszam do mojego kolejnego, który niebawem ...

  • Jest-Takie-Miejsce 65

    On nigdy nie przestanie mnie zaskakiwać. Znam go osiem dni i z każdym kolejnym dowiaduję się o nim więcej i więcej. Jest cholernie zazdrosny, a mimo to pozwolił mi teraz ...

  • Rachel cz.21

    Długa przerwa w szczególności pogarsza mój i tak kiepski nastrój. Chyba nie może być gorzej. Rozglądam się na boki i jednak stwierdzam, że jest to możliwe. Wzrok Nadii ...

  • To nie bajka #21 :c

    Rano obudziłam się w ramionach Mikołaja, który nie spał i patrzył się na mnie. -Witaj księżniczko.- Powiedział i pocałował mnie w czoło. -Dzień dobry.- Powiedziałam ...

  • Słodka złośnica 15

    Po tej wiadomości dnia nie chciałam siedzieć dłużej na uczelni i tak nie mogłabym się na niczym skupić. Postanowiłam zrobić sobie wolne, poprawiłam tylko rozmazany ...

  • Rubikon - Ten jej Rubikon

    Do napisania tego opowiadania zainspirowały mnie rozmowy z pewną dziewczyną, która zaczepiła mnie na czacie. Nasza internetowa znajomość trwała, trwa, już dość długo ...

  • Zacząć wszystko od początku cz.3

    Siedziałam przy oknie, popijając kawę i zastanawiałam się nad słowami Marka. Może miał rację? kiedyś nie byłam taka, ale do licha nie miałam teraz innego wyjścia. Czy ...

  • Target cz.3

    Wenecja, 1860 rok. Młody, ciemnowłosy chłopak przechadzał się włoskimi uliczkami, uważnie obserwując to co dzieję się dookoła niego. Kilka razy upewniał się, że nikt ...