Miłosne - str 161

  • Chłopak z internetu - 3

    Nareszcie nadszedł ten długo oczekiwany dzień. Cała noc była nieprzespana, leżałem i myślałem jak będzie przebiegać nasze pierwsze spotkanie w rzeczywistości. Gdy ...

  • Jest-Takie-Miejsce 91

    Są ostro walnięci. Swoją drogą jestem ciekawa, który z nich to wymyślił. Przez moment trwa ich ,,pokaz”. Na szczęście są głęboko pod wodą i niczego nie widać ...

  • Jest-Takie-Miejsce 14

    Damian czeka na nas przed stołówką. Razem wracamy do szkoły i czytamy dzisiejszy plan dnia. Grupki. Jejku. W ogóle mogłoby tego nie być. Przewidziano na to półtorej ...

  • To nie bajka #33

    -Cholera! - ze snu wyrwał mnie krzyk dochodzący z kuchni Mikołaja. Szybko wstałam i pobiegłam żeby zobaczyć co się stało. Na podłodze lezą skrawki zbitego szkła, a z ...

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 20

    Godzina spotkania była coraz bliżej, więc zaczęłam przygotowania. Weszłam do łazienki i sięgnęłam po kosmetyczkę. Gdy się malowałam, w lustrze zauważyłam stojącego ...

  • HARSH #70

    W rozdziale są akapity, w których zawarte są wspomnienia. Oznaczone są nawiasami: . Wrzesień jest jednym z dwunastu miesięcy, który może być początkiem albo końcem ...

  • Jest-Takie-Miejsce 13

    DZIEŃ 4 Całą noc myślałam o tym, co się stało wczoraj wieczorem. O co chodzi Damianowi? O co chodzi Jolce? O co chodzi Kubie? Już nawet nie jestem pewna, o co chodzi mi ...

  • Czy można się zmienić ? cz.10

    - To jest mój.... Wow. Nie spodziewałam się tylu komentarzy i tyle dobrych słów. Specjalnie dla Was dziś powstała kolejna, ostatnia już w tym tygodniu część. Mam ...

  • Romans, zdrada cz.17

    Do sali wszedł Nikodem -Cześć Paula jak się czujesz?Wszystko w porządku -Cześć dobrze a skąd wiedziałeś że tu jestem? -Byłem u was i Monika powiedziała że jesteś ...

  • Miłość od pierwszego wejrzenia :)

    Był piękny poranek Wiktoria jak co dzień wstała i poszła przygotować się do szkoły. Nie mogła się doczekać kiedy go zobacz. Go czyli Aleksa jej obiekt westchnień ...

  • Skate - Park cz. 2

    Jest sobota. Zachwycony myślą o spotkaniu z Pauliną wybiegłem z domu. Po paru minutach truchtu, byłem pod bramą. Wszedłem do środka i zastałem tam Paulinę, czwiczącą ...

  • Jest-Takie-Miejsce 38

    Kontynuujemy nasze wygłupy, przewracając się we trójkę na materacach. Staram się nie myśleć o rozmowie Kuby z Olgą. Powtarzam sobie: - Zuza nie myśl, to nic takiego ...

  • Amadeusz 12

    Już po jednym dniu dotarło do mnie, że Emilia nie jest typem kobiety, która na wakacjach chce tylko leżeć i pachnieć. Nie chciałem od razu się narzucać, tylko na ...

  • Jest-Takie-Miejsce 84

    - Zuza, on po prostu nadal chce, abyś była o niego zazdrosna. – Próbuje tłumaczyć Kubę moja przyjaciółka. - Jolka, proszę cię. Ja wcale nie jestem teraz zazdrosna… ...