Miłosne - str 166

  • Chyba tak, ale się boję ... cz.32

    Poczekam do wieczora, ubraliśmy się ogarnęliśmy bałagan który zrobiliśmy. Łukasz odwiózł mnie pod samą klatkę. - dzięki -dostanę buzi? - nachylił się w moją ...

  • Nieznajoma-Miłość cz.7 OSTATNIA

    Wstali oboje, ale nie wychodzili z łóżka. Całowali się namiętnie. Pragnęli siebie jak nigdy dotąd. Minęły 3 miesiące, czyli był dokładnie maj. Brzuch Sylwii ...

  • Mój Anioł Stróż cz.1

    A to moje wyobrażenie o Szymonie :* 1. Jak to wszystko się zaczęło? nie wiem. Chyba tego dnia, gdy rodzice weszli do pokoju i powiedzieli mi o śmierci mojej babci. Babci ...

  • Motocyklista XIII

    Cały czas patrzyłam na wiadomość widniejącą na wyświetlaczu. Co ona może od niego chcieć? Nie chciałam go kontrolować, jednak moja ciekawość wzięły górę nad ...

  • Mój Anioł Stróż Prolog

    Oto Lili:* Bohaterowie: - Lilianna Carmen( księżniczka Lili) - Osiemnastoletnia blondynka o niebieskich oczach. W wieku siedemnastu lat wyprowadziła się Z domu i wraz z ...

  • Spodziewaj się niespodziewanego cz.14

    Ocknęłam się, choć właściwie nie wiem czy mogę tak to nazwać, bo byłam jedynie na wpół przytomna. Miałam problemy z ostrością widzenia, głowę przeszywał ...

  • Czy można się zmienić ? cz.7

    Wow. Powiem szczerze, że nie spodziewałam się tylu pozytywnych komentarzy. Nie miałam pojęcia, że ta historia aż tak Wam się spodoba a każda Wasza ocena, każde miłe ...

  • Dziewczyna w dresach III

    Impreza trwała w najlepsze. Poznałam większość osób z naszego rocznika. Tańczyłam z wieloma chłopakami. Widziałam Milenę. Wirowała na parkiecie ze swoim ukochanym ...

  • Szaleję za tobą 5

    Ostatni raz spojrzałam na niego przy szkole. Był smutny jego oczy wyrażały tak głęboki smutek że chciałam podejść do niego przytulić go i powiedzieć że wszystko ...

  • STARSZY ZNAJOMY 22

    Odwracam się tyłem udając obrażoną, on łapie mnie w talii i przyciąga do siebię, całuję w szyję, odwracam się do niego przodem i namiętnie całuję w usta. -Wiesz że ...

  • Dzień , który zmienił całe życie ( cz.5)

    Była godzina 11:30 kiedy obudził ją hałas, wychodzący z pukania do drzwi.Była zdziwiona. po pierwsze że tak długo spała i czuje się wypoczęta, a po drugie że ktoś ...

  • Czy można się zmienić ? cz.20

    Kochani wreszcie powstała kolejna część. Przepraszam, że taka krótka i za to, że nic dawno nie dodawałam, ale ostatnio nie mogłam nic napisać. Kolejne części postaram ...

  • Niezapomniane wakacje cz.5

    Hej jak tam wakacje? Pozdrowionka :-* i miłego czytania życzę :-) _________ Nie uwierzycie co ja zobaczyłam, a raczej powinnam powiedzieć co i kogo. W pokoju gościnnym stał ...