Miłosne - str 168

  • HARSH #46

    - Harry - Siedzę spokojnie na kanapie obok Brooklyn. Czekam cierpliwie na dalsze opowiadanie. Sam nie wiem jak udało mi się już i tak długo wytrzymać i jej nie przerwać ...

  • Bronię się przed tobą cz.40

    Uśmiechnęłam się, podając kobiecie kawę z mlekiem w ozdobnej filiżance. -Proszę.- powiedziałam z wyuczoną grzecznością. -Dziękuję.- kobieta spojrzała na mnie, po ...

  • Czas pokaże czy było warto cz.1

    Znowu jesteśmy razem. Mijają 3 miesiące. Pewnie nawet o tym nie wie. Nigdy już nie będzie tak jak rok temu. Może i dobrze że znowu jesteśmy razem ale dla kogo ? Dla niego ...

  • Miłość w Bieszczadach cz. 17.1

    2 dni później ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kamila Nie mogę uwierzyć, że dziś zobaczę się z dziewczynami. Dostałam wiadomość od trenera, że mam być pół godziny przed ...

  • The experience cz 4-5

    Pogoda była bardzo przyjemna. Po 30 minutach byłam już przed domem. Nie mogłam uwierzyć, że on należał do nas. Weszłam do środka i od razu poczułam niebiańskie ...

  • Uwikłany w romans cz. 20

    Cześć... Wiem, zawaliłam... Miałam sporo zawirowań w swoim życiu, dlatego nie miałam jak dodawać. Zdaje sobie sprawę, że sporo osób odeszło ode mnie przez to ale mam ...

  • Motocyklista XV

    W drodze do kina dużo rozmawialiśmy, żartowaliśmy i słuchaliśmy muzyki. Nawet zapomniałam o tym co się dziś stało. Byłam wdzięczna Przemkowi za to co dla mnie zrobił ...

  • Maj 2024 (między majem a majem) Mile High club

    Po powrocie do domu, jakoś nie mogłam znaleźć sobie kąta. Chłopacy wyjechali krótko po naszym powrocie. Paweł wściekły na Magdę, że nie chce z nim jechać, że ...

  • Love me like you do cz. 9

    Kaari długo wpatrywała się w wyświetlacz telefonu, uśmiechając do siebie – Tanja przysłała jej zdjęcie wydruku USG z dopiskiem, że „Aleks już wie” ...

  • Jest-Takie-Miejsce 50

    Kolejną rzeczą, którą muszę teraz zrobić, jest odnalezienie Damiana. To dla mnie priorytet. Myślę, że nie mam powodu, żeby się martwić, ale za bardzo mi na nim ...

  • Truskawkowy shake cz.11

    Już teraz będzie tylko lepiej. - uspokajałam Alana. -Em, przepraszam, że nas naraziłem. -Zwariowałeś? To wina tego tirowca i jeszcze te oblodzone drogi. Nie masz prawa się ...

  • Jest-Takie-Miejsce 62

    Po kilkusekundowej ucieczce, daję się złapać. Kuba nie zdążył wyhamować i oboje leżmy teraz na podłodze. Posadzka jest zimna, ale nie odczuwam chłodu, ponieważ ogrzewa ...

  • Jest-Takie-Miejsce 25

    Pomagam jej umyć włosy i kiedy obie jesteśmy już czyste i pachnące, wychodzimy z łazienki. Ubrane w piżamy, z mokrymi głowami i ręcznikami pod pachą idziemy w stronę ...

  • Truskawkowy shake cz.7

    Em i Alan ↑ Rano obudziłam się w łóżku. Zeszłam na dół i przywitałam się z tatą. -Znów magicznym sposobem znalazłam się w łóżku? - spytałam tatę dając mu ...