Miłosne - str 171

  • Chyba tak, ale się boję ... cz.29

    Ze snu wyrwało mnie zamykanie drzwi do pokoju. Obróciłam się z boku na plecy i patrzyłam w sufit. Ręką przesunęłam po miejscu obok mnie, było jeszcze ciepłe. Paweł ...

  • Jest-Takie-Miejsce 44

    Przy Oldze i Kubie chciałam zachować spokój. Nie mam pojęcia, czy to się udało. Teraz jednak, kiedy jestem sama w łazience, nie trzymam emocji na wodzy. Przestaję udawać ...

  • Szkoła tańca część 5

    Irmina ubrana w czerwony stanik i spódniczkę lambadówkę, w rytmie swojej ulubionej piosenki prowadzi zajęcia. Nie zwraca wcale na mnie uwagi, gdy na palcach podchodzę do ...

  • Jest-Takie-Miejsce 75

    Od razu odwracam wzrok. Zdążyłam jednak zauważyć, że ma na sobie czarne bokserki. Na miłość boską! Przecież nie będę stała i lampiła się na jego majtki. - Nie ...

  • Umowa cz.2

    Spojrzał na mnie pytającym wzrokiem, był na prawdę zdziwiony. Wyjęłam słuchawki z uszu i poczekałam, aż zrobi to samo. -cześć. Ola jestem.-wyciągnęłam w jego stronę ...

  • Niespodziewanie cz.14

    Nie mam na nic siły. Leniwie zdejmuję ciasne ubranie i wsuwam się pod cieplutką kołdrę. Leżę przez kilkanaście minut i rozmyślam. Jestem wściekła zarówno na niego ...

  • Impossible (cz.8)

    Rano obudziłam się wypoczęta. Sądziłam, że to co wydarzyło się wczorajszego dnia było snem, ale nie.. to było prawdziwe. Spojrzałam na telefon, żeby zobaczyć która ...

  • HARSH #55

    - Brooklyn - Na plecach czuję zimne powietrze i to powoduje, że się budzę. Przekręcam się na lewy bok i podciągam pościel, aby okryć się nią szczelniej. Dłońmi szukam ...

  • Niespodziewanie cz.7

    - Co on tu, do cholery jasnej, robi? Nudzi mu się? - Nie pamiętam kiedy ostatnio byłam tak zaskoczona... Rozumiem, mogę go widzieć na mieście, w szkole, parku, ale tutaj?! ...

  • For you here and now: Stay cz.13

    Dorian. Dzisiaj środa. W piątek wieczorem wyjeżdżamy do Manchesteru. Ostatnie pieprzone dwa dni. Chodzę wkurzony przez to. Gdybym mógł o bym ją zabrał ze sobą. Znaczy ...

  • Maleńka niespodzianka.

    Siemanko ! Jestem tu nowa, ale od dawna śledzę treść opowiadań przez Was dodawanych. Oto pierwsza część mojego małego dzieła :) Blanka – Niebieskooka brunetka, ma 20 ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 17

    Zebranie Rady miało rozpocząć się dopiero za następne pół godziny, jednak sala obrad została otwarta już jakiś czas temu. Finnley Jakobsen pojawił się w niej z ...

  • Nadzieja umiera ostatnia cz. 17

    Jeśli w tym tempie będziemy się ruszać, to z grafikiem dobrniemy tylko do basenu. Chociaż w cale mi to nie przeszkadzało. Nie mogliśmy się sobą nacieszyć i kiedy tylko ...

  • Nadzieja umiera ostatnia cz. 6

    W pewnym momencie- zaczęła się wyrywać i krzyczeć, żebym ją puścił. Nie zrobiłem tego, przeczekałem ten atak. Stałem bez kuli, więc istniało ryzyko, że zaraz ...