Zgniła Pyra cz. 2
Rozdział 8 Iga nie mogła się pogodzić z tym co się stało w lesie nie chciała aby ktoś się o tym dowiedział. Jednak nie wiedziała że wszystko widziała jej sąsiadka ...
Rozdział 8 Iga nie mogła się pogodzić z tym co się stało w lesie nie chciała aby ktoś się o tym dowiedział. Jednak nie wiedziała że wszystko widziała jej sąsiadka ...
CZY JESTEM ZAKOCHANA W KUBIE??? Nooo, walnęła prosto z mostu. Żałuję, że nie widzę teraz swojej miny. Za to widzę minę Focusa. Bardzo się powstrzymuje, żeby nie ...
Jeszcze długo stałem wpatrzony w okno i zastanawiałem się, jak teraz poradzę sobie bez Magdy. Jak ona poradzi sobie bez mojej pomocy? czy uda nam się dojść do ...
- O mój Boże... - powiedziała Jagoda zakrywając dłonią buzię. - Ale teraz o tym nie myślmy! W końcu nic nie jest potwierdzone, musisz po prostu uważać... - powiedział ...
Siedzę przy stole i rozmawiam z osobami, które mam obok. Jednak myśl o Damianie nie daje mi spokoju. Chciałabym, żeby wszystko było, jak wcześniej. Żeby siedział z nami ...
Tak tak Wszystko co dobre, kiedyś się kończy. Oto ostatnia część opowiadania o Hubercie i Kindze. Ja wiem, że pewnie nie tego się spodziewaliście i zapewne rozczarowałam ...
Bonsoir! Za chwilę przeczytacie pierwszy fragment mojego debiutanckiego opowiadania, w którego tworzeniu bardzo wspierała mnie Kala. Nie oczekujcie cukierkowych scen, ani ...
Uff. Wreszcie się odważyłem. Chociaż nawet na chwilę to w niczym nie pomogło, wiedziałem, że postępuję właściwie. Powinienem już dawno to zrobić, ale brakowało mi ...
#16 lipca jeden dzień do wyjazdu dziewczyn na obóz sportowy# **Oczami Huberta** Stoi przede mną szarooka bez okularów w niebieskim komplecie, czy jak to tam się zwie. Ma ...
Obudziłam się o 9:30 dziwi mnie to, ponieważ ja raczej śpię do 11, a tu taka niespodzianka. Rozglądam się po pokoju. Miał brzoskwiniowe ściany meble były w kolorze ...
Dwa lata później Czas leciał nie ubłagalnie szybko. Nawet nie zdążyliśmy zauważyć kiedy Christianek zaczął chodzić i mówić. To wszystko działo się za szybko ...
Półprzytomny udałem się do kuchni, gdzie czekało już na mnie śniadanie. Właśnie tam wróciło do mnie wszystko co zdarzyło się wczorajszego dnia… Nadal nie mogłem ...
*** Dominik *** Martwiłem się o nią. Naprawdę się martwiłem. Kiedy zadzwoniła i zapytała, czy może prosić o dzień wolnego, usłyszałem w jej głosie cień smutku. Być ...
Zobaczyłam wchodzącego do mojego pokoju Artura, miał na twarzy uśmiech, który jakoś szybko znikł. Zamknął drzwi i spojrzał na mnie i Tymona leżącego obok mnie. - To ja ...