Miłosne - str 178

  • Dzień , który zmienił całe życie ( cz.10 )

    Rano o godzinie 6:00 Tomek wstał, nie budząc Ali i zaczął się pakować. Wyjął z szafy średnią torbę, do której włożył strój Ali jak i swój, ręczniki, olejek do ...

  • Tak będzie lepiej [3]

    Obudził się wtulony w filigranową sylwetkę Lidii, dłoń miał zaklinowaną w uścisku jej drobnych dłoni. Próbował wstać nie budząc jej, lecz każda próba wyswobodzenia ...

  • Internetowa Miłość cz. 1

    Był późny wieczór Alison siedziała na Gadu Gadu nagle ku jej zdziwieniu zabrzmiał dźwięk wiadomości która właśnie doszła spojrzała w róg ekranu było napisane: ...

  • Pamiętnik cz.1

    Każda chwila, każdy moment, każde spojrzenie, delikatne muśnięcie dłoni. Każdy najdrobniejszy gest może mieć znaczenie, może kształtować przyszłość. Co było dziś ...

  • Chyba tak, ale się boję ... cz.20

    - Paulina ja... Przepraszam - ciii - położyłam mu palec na ustach - nie przepraszaj Uśmiechnął się i zbliżył swoje usta do moich łącząc w pocałunku. Teraz ...

  • Miłość i przeznaczenie IX

    - Tak. Możemy iść. Trochę ludzi już było. Mam nadzieję,że nie jesteśmy ostatni i zaraz nas nie wygonią. - Na co masz ochotę kochanie? Zaraz przyniosę. - Może na ...

  • Bo Twoja miłość nie zna granic cz. 23

    Oczami ADY: Uśmiecham się kokieteryjnie do Maksa, :- Tak chcesz się ze mną bawić malutka?:- oblizuje swoje wargi a ja już czuje się mega podniecona nawet taką niemacaną ...

  • Czym jest szczęście ?

    Piękny wieczór myślę, gdy zmrok już zapadł, a ja z rodziną znajduję się w wesołym miasteczku. - No Oliwia chodź dalej! bo kolejka ucieka! - wykrzykuje moja kuzynka ...

  • Jest-Takie-Miejsce 12

    Biorę głęboki oddech. Nie mam zamiaru jej mówić, że w tym samym czasie trzymał też moją dłoń. Bardzo lubię Damiana. Jasne, że tak, ale… Już teraz wiem, że nic ...

  • Ta miłość part I Początek

    Był to gorący dzień. Nadia poszła na basen w krótkiej, jedwabnej spódniczce i obcisłym topie. Jej włosy tańczyły w marszowy rytm chodu. Były wolne. Nie spinała ich ...

  • Ostra gra - rozdział 24

    – Spróbuj go, kurwa, dotknąć. – Usłyszałam znajomy głos, na który Xavier obrócił się gwałtownie w stronę wyjścia. – Chyba nie myślałeś, że Lysander ...

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 7

    Minęło kilka miesięcy. Zbliżały się wakacje. Ten czas spędziłam w smutku. Choć z czasem przyzwyczaiłam się do panującej sytuacji, ale i tak czułam pustkę. Przed ...

  • Zagubiona

    -Posłuchaj Tesso, będę teraz musiał wyjechać do Londynu. Być może na stałe. Nie wiem, jak to wszystko będzie. -Rozumiem. Harry, to dla ciebie ogromna szansa. Jedź, nie ...

  • Spodziewaj się niespodziewanego cz.23

    Obudziłam się w nocy, po kolejnym z serii koszmarów, które mnie nawiedzały. Nawet nie chciałam przypominać sobie, co dokładnie mi się śniło, bo na samą myśl ...