Zakład.Cz 18
Spojrzałam na ojca, który wciąż nie potrafił wydusić z siebie słowa. Nie wiedziałam o co chodziło z tym medalikiem, dlaczego rodzice zareagowali jakby zobaczyli ducha ...
Spojrzałam na ojca, który wciąż nie potrafił wydusić z siebie słowa. Nie wiedziałam o co chodziło z tym medalikiem, dlaczego rodzice zareagowali jakby zobaczyli ducha ...
- Pani Paulino, przykro mi, ale dziecka nie udało się uratować.. Że co kurwa? Czy on mówi do mnie? Ale nikogo więcej tutaj nie ma, więc tak mówi do mnie. Ale przepraszam ...
Tego dnia miałam iść na koncert znanego Tomka Lubanowskiego. Każda nastolatka go kochała. 18-letni chłopak wkracza dopiero w tajniki świata rzeczywistego, uczy się jak ...
Opadłem wycieńczony na łóżko. Kamila leżała obok i ciężko oddychała. Przed chwilą się kochaliśmy. Nigdy nie będę miał jej dość. Taka piękna, delikatna i moja ...
********** Lena Czekam z Kamilem już chyba 10 minut przed szkołą i dalej nie widzę Szymona. Gdy już wszyscy z naszej klasy wyszli ze szkoły zobaczyłam podchodzącego do nas ...
-Tak słucham -Dzieńdobry czy pani Paulina Kowalska, dzwonię w sprawie pani chłopaka Piotra Wiśniewskiego.Znajduję się on u nas na oddziale.Czy mogłaby Pani przyjechać ...
Na zdjęciu wyobrażenie Elizy ;) -Kurde, Michał to tylko kolega. A tak w ogóle to czemu Cię to interesuje? -Tak po prostu się pytam. Nie musisz się od razu denerwować ...
Damian mnie przytula, a ja uświadamiam sobie, jaka ze mnie kretynka. Jak mogłam pomyśleć, że przez ten pocałunek z Jolką nie będzie miał dla mnie czasu? Przecież jest ...
Siedzę obok jego łóżka już ponad kilka godzin... Co pewien czas ma problemy z oddychaniem. W takiej sytuacji na salę przybiega masa pielęgniarek, kilka doktorów, za ...
Dzieło Emily ↑ Obudziłam się i nie wiedziałam gdzie jestem. Już zapomniałam, że Nowy Jork to przeszłość, a teraz leżę w łóżku w nowym pokoju. Przetarłam oczy i ...
- Co tu robisz ? - Wyszeptała zdziwiona. I pospiesznie zaczęła wycierać policzki mokre od łez. - Przepraszam Natalia, na prawdę bardzo cię przepraszam - Zacząłem bez ...
- Kolorowych snów żabo.- powiedział to i pocałował mnie w głowe. Nie chiałam mu przerywać, anie peszyć, więc udałam że śpię. Położył się koło mnie. Poczułam ...
Dzień nie należał do najlepszych. Od kilku godzin ulice mokły przez mżawkę, a mgła znacznie zmniejszała widoczność. Ludzie szybko przemierzali ulice, by jak najszybciej ...
Tata Olgi dostał ofertę pracy w londyńskiej firmie. Była to dobrze płatna posada. Nie mógł zaprzepaścić takiej okazji, dlatego wraz z rodziną postanowił przeprowadzić ...