Miłosne - str 183

  • Jest-Takie-Miejsce 23

    Moją rozmowę z Kubą przerywa Agnieszka, która właśnie zwołuje wszystkich na spotkanie grupki. Olga jest bardzo zdziwiona, że przyszłam w towarzystwie Kuby. Aga zresztą ...

  • Rachel cz. 5

    Wracając do salonu nie mam już ochoty na nic. Rozmowa z Jasmin wyssała ze mnie jakiekolwiek pozytywne uczucia. Przed oczami dalej mam jej gniewne spojrzenie a w uszach ...

  • Jest-Takie-Miejsce 161

    - Barbie, dlaczego tak brzydko na mnie mówisz? – żartuje sobie Kuba i widzę, jak bardzo bawi go fakt, że udało mu się mnie podejść w taki banalny sposób. Kręcę ...

  • Jest-Takie-Miejsce 43

    Obejmujemy się, a ze mnie dopiero schodzą wszystkie negatywne emocje. Strach, lęk, bezsilność, bezradność, zazdrość. Wszystko się ulatnia, jak za dotknięciem ...

  • Prawdziwe życie Aleksandry cz. 2

    ROZDZIAŁ II Jadę na uczelnię, kiedy wyjeżdżałam z Gdańska włączyłam radio, wtedy się załamałam. Zapomniałam że dziś jest wtorek oraz, że wstałam o 5:50, a nie ...

  • Miłość z przypadku cz. 5

    Leżałam tak jeszcze około 10 minut. Jednak postanowiłam nie marnować dnia i pomyślałam że pójdę sobie na małe zakupy. Gdy spojrzałam na zegarek dochodziła godzina 14 ...

  • Do Końca cz.7 Rozdział III

    Jego dłoń delikatnie gładzi mnie po karku , gdy film sie kończy. Odwracam twarz do niego . Jego szare oczy patrzą na mnie intensywnie. Druga dłoń przechodzi na moje odkryte ...

  • Wspólna pasja 1

    Witajcie kochani. Powracam do was z nowym opowiadaniem i nadzieją, że się wam spodoba. Zapraszam do czytania i komentowania. _____________________________ Obudziłam się z ...

  • Truskawki [cz.1]

    Tego wieczoru Michał wyciągnął mnie na kolejną imprezę. Konkretnie była to osiemnastka jakiegoś jego kumpla, którego nawet nie znałam. Po kilku wypitych kolejkach i paru ...

  • Niedostępna. 1

    Prolog. Wiosna, 5 lat temu Skup się Esme, skup się ! Matma zawsze była moją słabą stroną, ale ostatnio na prawdę nic nie ogarniam. Wbiłam tępy wzrok w tablicę na ...

  • Bo Twoja miłość nie zna granic cz.2

    Oczami ADY: Wychodzę z gabinetu Kamińskiego i stwierdzam, że to jest najbardziej pokręcony poniedziałek w moim życiu. Nigdy bym nie przypuszczała, że spotkam tego ...

  • ''Mroczny świat'' Rozdział 1

    Obudzłam się w środku nocy zlana potem., okre włosy lepiły mi się do czoła, pot spływał po plecach, a poścel była w nieładzie. Byłam cała przerażona. Uspokojenie ...

  • Ona i On

    Zaczęło się dwa lata temu. Dokładnie 31 października 2009. Nigdy nie miała pamięci do dat, ale tę pamięta do dziś. Wtedy była jeszcze dzieckiem. Piętnastoletnią ...