Jest-Takie-Miejsce 31
DZIEŃ 7 Jestem zmęczona i pierwszy raz tak bardzo nie chce mi się wstać. Ale Focus nie ma litości. Tupie tymi swoimi glanami i drze się na całe gardło. Wstaję powoli i ...
DZIEŃ 7 Jestem zmęczona i pierwszy raz tak bardzo nie chce mi się wstać. Ale Focus nie ma litości. Tupie tymi swoimi glanami i drze się na całe gardło. Wstaję powoli i ...
Następnego dnia po szkole czekała mnie trudna rozmowa z Łukaszem. Bałam się że mnie nie zrozumie i to odsunie nas od siebie. W szkole siedziałam tylko po to żeby mieć ...
Jestem w maleńkim szoku, po tym, co zobaczyłam. Od początku było jasne, że Jola i Rafał bardzo się lubią, ale nie przypuszczałam, że do tego stopnia. Czy to źle? Wcale ...
Cz 6. (...) i ku mojemu zaskoczeniu Mateusz. Tak właśnie ten Mateusz z którym spotkałam się jakiś czas temu. Wtedy wydawał się naprawdę spoko myślałam nawet że może ...
Całowałam Joe. Przejechał palcami po moich włosach. Zachichotałam. Delikatnie za nie szarpnął. - Auć... – zaśmiałam się. Usmiechnął sie. – Musimy przestać zanim ...
Judyta po chwili milczenia wyswobadza się z mojego uścisku i cicho mówi: - Dobra, Zuza, nie ma się co nad sobą użalać. Kuba jest twój i to się nigdy nie zmieni. Boli, ale ...
Hej mam dla was coś nowego, uwielbiam waszą krytykę :* Pozdrawiam /Ona18/ ______________________________ Zuzanna Jaworska, lat dwadzieścia, brunetka, duże oczy, wysportowana ...
Kuba nie może się spotkać z chłopakiem od listów. Boję się, że dla obu z nich mogłoby się to źle skończyć. Patrząc na zapał Kuby, Patryk na pewno dostałby po ...
Patrzę na nich, aż znikają mi z oczu. Wracam do pokoju. Tylko z nią pogada i wróci. Na pewno. Przecież powiedział, że później się spotkamy. Tylko kiedy właściwie ...
Kilka dni później ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kamila Dziś rozpoczęcie roku szkolnego, a ja zamiast tak jak zwykle myśleć o tym co będę się uczyć w tym roku, myślałam o mnie ...
Szłam szkolnym korytarzem, nie zwracając uwagi na nic. Byłam zamyślona. Myślałam tylko, żeby przeżyć te siedem lekcji i do domu. Nienawidziłam szkoły, wręcz mnie ...
Sukienka Em i Paweł ↑ Jest czerwiec... Już po zakończeniu roku. Spakowani pojechaliśmy na lotnisko. Cała droga minęła nam szybko i wesoło. Taxówką dostaliśmy się do ...
Przez kilka następnych dni rzucałam się w wir pracy. Posprzątałam mieszkanie, a nawet umyłam okna. Starałam się nie myśleć o tym, że to na prawdę koniec i po prostu ...
"Gdybyś kiedyś we śnie poczuła, że oczy moje już nie patrzą na Ciebie z miłością, wiedz, żem żyć przestał” Czyli dowiedział się… Ale skąd? Z jednej ...