Miłosne - str 184

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 6

    Ujrzałam przed sobą wysokiego mężczyznę, czułam się przy nim jak krasnoludek. Od razu zadałam mu jedno pytanie: -Panie doktorze, co z moją mamą? Cały czas się w niego ...

  • In Love With My StepFather Odcinek 4

    Przytulaliśmy się z Joe na kanapie. Głaskał moje ciało. Powoli zasypiałam. - Czwarta runda? – zapytał. - Nie... nigdy nie zrobiłam tego tyle razy – odpowiedziałam ...

  • Ogniste Serce. Rozdział 3.

    - Jak tego, że nie osiwieje na starość. Byłam w szoku, gdy go zobaczyłam. Zwykle przysyłał pełnomocnika, ale dziś zjawił się osobiście by podpisać umowę. Szykowałam ...

  • Jest-Takie-Miejsce 11

    Msza prymicyjna super się udała. Janek jest bardzo zadowolony, że został księdzem. To bardzo radosny człowiek. On i Fibi są najfajniejszymi księżmi, jakich do tej pory ...

  • Romans, zdrada cz.21

    Parę dni pózniej postanowiłam wrócić do mieszkania.Monika i Tomek zostali u rodziców.Chciałam pobyć sama.Gdy weszłam rozpakowałam się i postanowiłam zrobić sobie ...

  • Przyjaźń czy kochanie. Cz. 7

    Ostatecznie jednak nie poszedł na bal. Czas powoli mijał, aż nagle okazało się, że jest już za późno na zmianę decyzji. Pieniądze zostały zebrane, machina przygotowań ...

  • Pokuta 17

    Czekałem na ten dzień odkąd ją poznałem. Mówią, że to dla kobiet jest najważniejszy dzień w życiu, że to one marzą o nim całe życie, ale ze mną było podobnie ...

  • HARSH #31

    - Brooklyn - Siedzę nieruchomo na blacie kuchennym. W głowie dzwoni mi pytanie Harry'ego. Dłonie zaczynają się pocić ze strachu. Nie mogę uwierzyć, że mi to ...

  • Miłosna metamorfoza cz.5

    - No daj mi dość do słowa, dlaczego taka jesteś? -krzyczał za mną ale ja nie chciałam z nim rozmawiać, potrzebowałam chwili spokoju. Ponieważ zbliżał się koniec roku ...

  • Chyba tak, ale się boję ... cz.37

    Łukasz * Z powodu tych wszystkich wydarzeń przebudziłem się w nocy, chciałem przytulić się do Pauli i zasnąć ponownie wtulony w jej ciało, czuć jej zapach. Obróciłem ...

  • Bo Twoja miłość nie zna granic cz.6

    Oczami ADY: Pierwszy dzień pracy już za mną jak cudownie. To co dziś się dowiedziałam, nie mogłam w ogóle tego pojąć. Nikodem był moim szefem, a najlepsze jest to, że ...

  • Dzień , który zmienił całe życie ( cz.14)

    - Fakt . Oszukałem cie . To prawda co Igor powiedział . Ale potrzebowałaś domu , pieniędzy . Zakochałem się w tobie . Alicjo ja cie kocham. Nie chciałem żebyś wróciła ...

  • Kuzyn Mojej Przyjaciółki cz. 11

    W nocy myślałam o Tym co się wydarzyło.. Niczego nie żałowałam. Nie, nie uprawialiśmy sexu.. Ale coś w tym stylu się wydarzyło. No ale to co piękne szybko się ...

  • Jest-Takie-Miejsce 183

    Ogarniam się najszybciej jak potrafię, bo nie mogę się już doczekać spotkania z nim. Jeszcze niedawno byłabym skłonna powiedzieć: z nimi… No nic, staram się jakoś ...