Zakład.cz.23
Nie miałam pojęcia co się dzieje, czułam się jak w jakimś filmie albo złym śnie. Złapałam Łukasza za rękę, czując jak ojciec mojego dziecka się boi. Spojrzeliśmy ...
Nie miałam pojęcia co się dzieje, czułam się jak w jakimś filmie albo złym śnie. Złapałam Łukasza za rękę, czując jak ojciec mojego dziecka się boi. Spojrzeliśmy ...
Jest niedzielny wieczór, a ja siedzę i płaczę zamknięta w pokoju. Na dole w salonie Kuba z rodzicami ogląda jakiś film. Nie pokażę się im w tym stanie, a jutro szkoła ...
Właśnie kończyłam się rozpakowywać. Jeszcze tylko książki i od dzisiaj śpię w moim nowym pokoju. W nowym domu który dopiero co kupiliśmy. Ten dom znacznie różnił ...
Siedziałem w swoim pokoju i głowiłem się co mogło być napisane w tym liście. Wiedziałem, że coś jest nie tak. Chciałem się dowiedzieć o co chodzi, ale wiedziałem ...
No nie! Z tego wszystkiego „przegapiłem” porę swojej ucieczki. Przekręciłem się, nie chcąc jej obudzić. Nie udało mi się. Ada otworzyła oczy. Wtem usłyszeliśmy ...
-No powiedz to wreszcie!- poprosiłam łamiącym się głosem Na twarzy Daniela zagościł dziwny grymas, a po chwili zastąpił go uśmiech. Uśmiech? Jaki uśmiech? O co chodzi? ...
Paweł nie zwracał uwagi na to że ktoś teraz pukał do drzwi, wsłuchiwał się w to co ja mówię. Patrzył jak zaczęłam się poprawiać. - co ty robisz? Miałaś zostać ...
Mania(skrót od imienia)- ładna dziewczyna, brunetka, każdy chłopak chce z nią być- ona o tym nie wie, jest tancerką Monika - przyjaciółka Manii, blondynka, także ...
Po kilku minutach patrzenia w niebo, które było coraz ciemniejsze, w oddali zobaczyłam światła. Światła samochodu. Domyśliłam się że to Mateusz i oczywiście się nie ...
Nareszcie kocham i jestem kochany Cz. V Minęło dopiero kilka dni od wyjazdu rodziców a ja byłem tak bardzo przyzwyczajony tym że jestem z Laurą dzień i noc. Najwspanialsze ...
Kilka godzin później Oglądaliśmy już chyba 4 film, gdy usłyszeliśmy otwierające się drzwi. - Hej słodziaki. Jak spędziliście ten dzień?? – zapytała Niki ...
**Oczami Huberta** Czuję jak przez moje ciało przebiega dreszcz podniecenia. A gdy szarooka podąża do stołu kołysząc biodrami odpływam...Czuję coś na dole...Nie może ...
Emi↑ -Jesteś pewna kochanie? - ja mogę czekać na ciebie całe życie. --------------------------------- I TAK MINĘŁO PARĘ MIESIĘCY. Nadeszła zima. Em I Alan tamtej nocy ...
* * * Dominik * * * Czułem się jak w niebie, kiedy trzymałem jej drobną dłoń szczelnie zamkniętą w swojej. Prowadziła mnie w głąb mieszkania. Zawładnęła mną ...