Miłość w Bieszczadach cz. 10.2
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Niki Mam nadzieja, że wszyscy wrócą w całym kawałku i nie, nie chodzi o to, że się martwię, tylko tak się starałyśmy to wszystko zrobić. Kamila ...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Niki Mam nadzieja, że wszyscy wrócą w całym kawałku i nie, nie chodzi o to, że się martwię, tylko tak się starałyśmy to wszystko zrobić. Kamila ...
W drzwiach nie stał nikt inny jak Damian...trzymający piękny bukiet czerwonych róż. Nie wiem co to ma znaczyć, ale ja już go wyrzuciłam z mojego życia i tym bardziej ...
DANTE Gdyby nie to, że Layla wyrosła na ślicznotkę, wypierdoliłbym ją z klubu pół minuty po tym jak się przedstawiła. Córka Franka Harstona była wrogiem. Nie tak ...
Idziemy na śniadanie. Na stołówce jest pełno ludzi. Przez to moje przebieranie, jesteśmy ostatni. Nie ma czterech wolnych miejsc obok siebie. Wolne są tylko pojedyncze ...
Po jakiś kilku minutach znalazłam się u Moniki.Gdy już zdjęłam buty i kurtkę, udałyśmy się do kuchni.Monika zrobiła kawę i zaczęłyśmy rozmawiać. -Słuchaj Monia ...
Dwa tygodnie minęły bardzo szybko. W życiu bym się tego nie spodziewała. Chodziłam do szkoły, uczestniczyłam w treningach i spędzałam popołudnia razem z Joe lub nad ...
Ja nie bawię się w miłostki. Nie potrafię kochać. W ostatnim czasie zbliżyliśmy się do siebie. Musiałem coś z tym zrobić, żeby przeze mnie nie cierpiała. Jednak ...
Następny dzień… Wstałam z łóżka i powlokłam się do łazienki. Wyglądałam okropnie ale jak miałam wyglądać skoro nie spałam całą noc. Nie mogłam przestać ...
-Słyszeliście? Będę ojcem!- Podbiegł do nas Kuba z Eweliną. -Tak słyszeliśmy i bardzo się cieszymy.- Przytuliłam brata, a potem Ewelinę. -Gratulacje.- Powiedział ...
Tak! Kolejne opowiadanie dobiegło końca. Mam nadzieje, że chociaż trochę Wam się spodobało. Dziękuje Wam za miłe słowa, za obecność i za to, że śledzicie moje ...
Spojrzałam w jego stronę i widziałam radość w oczach a zarazem żal, nie wiem może dlatego, że mu tego nie powiedziałam, że jesteśmy razem z Tomkiem. - I jak się ...
-Ciężką masz torebkę?? - zapytałem przerywając ciszę -Ramie mi odpada właśnie... -To daj mi ją poniose... - odpowiedziałem -Nie, dam sobie radę - odparła chcąc być ...
Otworzyłem butelkę która stała na biurku i zacząłem powoli nalewać cole. Nie skupiłem się jak zwykle nad nalewaniem i cola wylądowała obok kubka. Podszedłem do biurka ...
Zaczynam czuć się dziwnie. Może nawet odrobinę niezręcznie. Niby nie powiedział nic, czego nie wiedziałam wcześniej, ale zrobił to w taki sposób, że przez mój brzuch ...