Miłosne - str 192

  • Koszykarz cz 3

    Hej :* oto następną część, zastanawiałam się czy ją dodać dzisiaj, ale czytając komentarze postanowiłam tak zrobić :) wprowadziłam zmianę co do dialogów bohaterów ...

  • Miłość w Bieszczadach cz. 12.2

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kamila Nie dziwie się, że tak szybko zasnęłam jak musiałam rano obudzić Dominikę co nie jest łatwym. Sama byłam po wczorajszym bardzo zmęczona, bo ...

  • Przypadkowa miłość cz.8

    Co im strzeliło do głowy żeby się bić? Kurde, oni się bili z mojego powodu. Dobra, pomyślę o tym jutro, a teraz już muszę iść spać, ale coś czuję, że będzie mnie ...

  • Ogniste Serce. Rozdział 1.

    Tego lata słońce zdecydowanie pokazało na co je stać. Rozgrzane powietrze drgało, żar dosłownie lał się z nieba. Wszyscy wyczekiwali choćby kropli deszczu. Jednak ten ...

  • Maleńka niespodzianka. cz. 5

    Blanka pobiegła do domu Adama, przecież teraz tylko na nim mogła polegać... -Blanka, czemu Ty płaczesz? -Iza... - łkała. -Co się jej stało ? - zapytał przerażony. -Ona ...

  • Życie do góry nogami - cz.21

    - Mamy wyniki pańskich badań i nie jest dobrze. Po operacji krwiak powrócił i musimy przeprowadzić zabieg ponownie. Jeżeli krwiak powróci ponownie niestety może pan ...

  • W poszukiwaniu szczęścia cz - 19

    **Oczami Piotrka** Już od dłuższego czasu tkwimy oboje w ciepłym uścisku, próbuje w ten uścisk wnieść to co do niej czuję, tak to miłość...może to trochę głupie ...

  • Rudzielec cz. I

    Samochód zatrzymał się przed dużym budynkiem. - To jest moja szkoła? - zapytałam, licząc na nieco dłuższą jazdę. Nie miałam ochoty tam iść. Zastanawiałam się jak ...

  • Miłość w Bieszczadach cz. 19.1

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Mikołaj Gdy wstałem od razu zastanawiałem się co dziś będę robić. Wyszykowałem się i zszedłem na dół by zjeść śniadanie. Gdy wszedłem do ...

  • Skatepark - ciąg dalszy. cześć X

    Na drugi dzień kiedy obudziliśmy się z Kasią była godzina 11:35 o ile pamiętam. Zeszłam na dół by powiedzieć Mamie ze ma nam przygotować śniadanie. Po chwili poszłam ...

  • Miłość w Bieszczadach cz. 16.2

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kamila Uwielbiam jak mnie tak całuje. W tym momencie nie przejmowałam się tym, że jesteśmy na korytarzu i w każdej chwili ktoś może nas zobaczyć ...

  • Dzień , który zmienił całe życie ( cz.6)

    Postanowiła że na początku pójdzie po coś do jedzenia, przecież nie będzie cały dzień o śniadaniu. Robiąc zakupy cały czas chodziła jej po głowie tylko jedna myśl ...

  • Nowe liceum cz.6

    Na miejscu byliśmy o dwudziestej. Drzwi były otwarte więc bez pukania weszliśmy do środka. Wnętrze domu było piękne tak samo jak i jego zewnętrzny obraz. Odwiesiłam ...

  • Romans, zdrada cz.19

    Wzięłam kartkę do ręki i zaczęłam czytać , , Dla najwspanialszej dziewczyny jaką znam.Nikodem" Ta kartka i kwiaty są od niego.Ale jakim cudem, odłożyłam kartkę ...