Miłosne - str 195

  • Drobna pomyłka

    Jest to w pewnym sensie kontynuacja spóźnialskiej, jednak to historia, o synu Ani i Marcina, mam nadzieję, że się wam spodoba. Pierwszy dzień w pracy to najgorsze co mnie ...

  • W poszukiwaniu szczęścia - cz.25

    **Oczami Piotrka** Będąc pod drzwiami, domu Natalki waham się trochę, czy na pewno zapukać, ale po chwili drzwi same się otwierają i wygląda zza nich...chyba tata, mojej ...

  • Moje Kochanie #1

    Rozdział 1 Leżałam i rozmyślałam w co się dziś ubiorę. Obiecałam Paulinie, że z nią pójdę na jakąś tam imprezę organizowaną przez chłopaka, który jej się mega ...

  • Szkolne love story i inne pierdoły cz. II

    - Nie mogę się doczekać, kiedy w końcu zobaczę Maćka... - zaczęła Paulina. Podobał jej się od pierwszej klasy gimnazjum. Wysoki, wysportowany brunet z takim ...

  • Stara miłość nie rdzewieje

    Pewnej wakacyjnej soboty napisał do mnie na fejsie mój były chłopak z którym byłam kilka razy, znałam go od dziecka. Napisał co tam u mnie, ze dawno się nie widzieliśmy ...

  • HARSH #58

    Do domu wracamy około drugiej w nocy. Ten dzień i noc była naprawdę cudowna, jednak każdy ma swoje granice i czuję, iż jeśli za chwilę nie pójdę pod prysznic, a ...

  • Dwie miłości. Cz. 1

    Spotkałam się niedawno z pewną kobietą. To była matka kogoś, kogo uważałam za przyjaciela. Rozmowa z nią była jedną z najbardziej nieprzyjemnych w moim życiu. Ale ...

  • Jest-Takie-Miejsce 22

    Za moment mamy obiad. Jola i Ania poszły już na dół. Ja zostałam na górze sama. Planuję iść po Krzysia, bo się stęskniłam za Supermanem. Mam ochotę się ...

  • Taneczny krok miłości cz. 5

    ********** Lena Wczoraj świetnie się bawiłam z bratem na zajęciach. Wygłupiał się do chwilę tylko by zwrócić uwagę mojej trenerki, aż nie powiedziała mu, że jeśli ...

  • Różnica wieku cz 5

    Grudzień zbliżał się wielkimi krokami. Tydzień przed świętami przyjechali Basi rodzice. Chcieli wynająć pokój w hotelu, ale zarówno Beata jak i Darek nie zgodzili się ...

  • To nie bajka #14

    -Dobra dziś idziemy zaszaleć.- Powiedział Kuba wchodząc do salonu. -No to wieczorem, a teraz co będziemy robić?- Spytałam siadając na kanapie. -Ja i Mikołaj idziemy ...

  • Życie do góry nogami - cz.7

    Otworzyłem drzwi i zobaczyłem Bena – kolegę z pracy taty, z czasów gdy jeszcze pracował w Nowym Jorku. Bardzo zdziwiłem się na jego widok, bo przecież po co chciałoby ...

  • Do Końca cz.2 Rozdział III

    Spojrzałem na nią. Spała. Kocham na nią patrzeć jak śpi. Cóż...kocham wszystko w niej. I kocham wszystko co robi. Tak , to zdecydowanie obsesja. Spojrzałem na jej gołe ...

  • To nie bajka #6

    W oddali zauważyłam że Kuba z Ewą idą w naszą stronę więc szybko się odsunęłam od Mikołaja. -No chyba czas wracać.- Kuba powiedział z wielkim bananem na twarzy. -No ...