Miłosne - str 198

  • Niezapomniane wakacje cz.7

    Dzięki za komentarze. Pozdrowionka Dzisiaj kolejna część z życia Laury. _________ Nie mogłam uwierzyć w to co zobaczyłam. Stałam jak wryta, tak mnie zatkało, że nie ...

  • W poszukiwaniu szczęścia cz - 42

    **Oczami Gosi** Hubert musiał pojechać przed wczoraj do swojej babci, bo poprosiła go o pomoc w przeprowadzce, chciałam z nim pojechać, ale stwierdził, że nie mam po co i ...

  • STARSZY ZNAJOMY 26

    Podjeżdzamy pod hotel, parkuje wychodzimy i kierujemy się w stronę recepcji, biorę kartę do pokoju hotelowego. OKOŁO 20... -Rozpakowałaś te rzeczy wkońcu?? - zapytał ...

  • Jest-Takie-Miejsce 139

    - Słyszałaś? Poszedł na fajkę z Olgą. On jednak naprawdę ma coś z głową – złoszczę się. - Myślałam, że rozmowa pomoże, ale jednak tym razem to ty miałaś ...

  • Romans, zdrada cz.11

    Trzymał on w ręku mój test ciążowy. -Skąd go masz?-spytałam -Znalazłem, dlaczego mi nie powiedziałaś że jesteś w ciąży. -Bo nie wiedziałam jak zareagujesz Piotrek ...

  • Miłość w Bieszczadach cz. 11.2

    Kamila Gdy zjedliśmy obiad wróciłam do kuchni pomóc cioci zmywać. Gdy skończyłyśmy i wyszłyśmy ze stołówki, podszedł do mnie trener by porozmawiać. - Kamila czy ...

  • Maj 2023 (dzień pierwszy cz.II)

    Maj 2023 (dzień pierwszy cz.II) Zaraz po śniadaniu faceci wybyli, mieli umówione jakieś spotkanie organizacyjne w sprawie letniej pracy, my zaś wyruszyłyśmy na zwiedzanie ...

  • Umowa cz.4

    Następnego dnia wstałam dość wcześnie. Założyłam dżinsowe spodenki i zwykly biały t-shirt, pomalowałam rzęsy, a włosy spiełam w wysoki kucyk. Zjadłam śniadanie ...

  • Moje Życie cz. 1

    Hej ! Mam na imię Kasia i mam dopiero 14 lat. Wiem, że większość z Was (czytelników) kiedy przeczytało początek pewnie pomyślało, że to będzie kolejne nudne ...

  • Bo Twoja miłość nie zna granic cz.11

    Oczami ADY : -Ada?Aduś?Wszystko w porządku?- pyta mnie błękitnooki, a ja tylko coś mamrocę .- Lena,Nikodem, szpital...-kuca przy mnie i podaję mi butelkę wody i przystawia ...

  • John, Anna, czyli odkrycie. Cz I

    Ostry dźwięk telefonu przywrócił Warren’a światu. Siedząc na schodach swojego drewnianego domu, całkowicie zatracił się w polerowaniu rury wydechowej swojego Harleya. Z ...

  • Niezapomniane wakacje cz.17

    Dziękuję za wasze komentarze w zamian za to postanowiłam jeszcze nie kończyć. _____________ Od wyjścia ze szpitala minął już tydzień, jednak ja nadal jestem skazana na ...

  • Zakład.Cz.14

    Kochani oto ostatnia część w tym tygodniu. Przez pewien czas nie będę miała dostępu do neta i nie dam rady wstawiać nowych części. Nie wiem ile to potrwa, więc nie ...

  • Emigrantki 47

    Kolejny miesiąc minął nam jak jeden dzień. Sporo się działo, dużo pracowałyśmy i pewnie dlatego nie zauważyłyśmy upływu czasu. Nasz biznes rozrósł się do tego ...