Miłosne - str 200

  • Truskawki [cz.8]

    Iwona wysłała mi link do jakiejś piosenki. Druga wiadomość pochodziła od Adama i nakazywała mi napisać do niego gdy tylko wejdę na czat. Odpisałam i porozmawialiśmy ...

  • Moja miłość (dni następne cz. 10)

    Zbudziłam się z boląca nogą i głową. Było mi niedobrze. Chciałam wręcz biec do łazienki by nachylić się nad kibelkiem. Zdążyłam. Rany, noga mi zdrętwiała. Nie ...

  • Moja miłość (dni następne cz. 3)

    - Dzien nastepnego ranka mozecie znac. Ale bez wejscia jasona i bez burzy. Bylo bardziej romantycznie. Moja noga oplatala jego noge. Calowalismy się i nie znalismy umiaru. Gdy ...

  • Koniec a może i początek??

    Zawsze myślałam, że umieranie już po oswojeniu się ze wszystkim jest łatwe, że to kiedyś po prostu nadchodzi i prędzej czy później wszyscy umrzemy. Niestety życie bywa ...

  • Znaleźć szczęście cz. 12

    W końcu weekend. Sobotę wstałam o jedenastej. Poszłam wziąć prysznic. Później przeszukałam szafę. Zastanawiając się co mam ubrać nie wiem gdzie pani Ania mnie ...

  • Niespodziewanie cz.20

    Na liczniku pojawia się ponad sto siedemdziesiąt kilometrów na godzinę, ale jakoś mi to nie przeszkadza. Ufam mu, nigdzie nie czuję się tak bezpiecznie, jak u jego boku ...

  • Ta odrzucona i pokochana cz.5

    -Cześć, dziękuje że zdecydowałaś się przyjść- powiedziała na powitanie Karina Zdecydowałam jednak iść na to spotkanie, nie wiem dlaczego, może po prostu z ...

  • Dziewczyna w dresach VI

    Wbiegłam do salonu i stanęłam jak wryta. Ojciec siedział w fotelu i wyglądał na zdrowego, ale nie był sam. Oprócz niego na kanapie siedziały jeszcze dwie osoby ...

  • Rudzielec cz. III

    Skręciliśmy do pierwszej napotkanej kawiarni. Przez duże okna, można było zajrzeć do środka. Szyld głosił:, , Ciasteczko". Hmm... coż za oryginalna nazwa ...

  • Dziewczyna w dresach VIII

    Wstałam jak zwykle o 6. Wzięłam szybki prysznic. Nie obyło się bez narzekań Pauliny pod drzwiami. Zeszłam na dół. Śniadanie już czekało, również kanapki do szkoły ...

  • Zwyczajne życie nastolatki cz.7

    Im więcej piszę tym mniej weny. Na początku miałam jej nadmiar, ale szkoła mi jej trochę zabrała :( Zabrała i wenę i czas. Chcę, aby każdy zostawił po sobie chociaż ...

  • Skubnij tęczy cz. XII

    Nie wiem czy takiego zakończenia się spodziewaliście, ale mam nadzieję że Was zaskoczy. Chociaż trochę. Za wszelkie błędy przepraszam, ale tekst jeszcze ciepły. Miłej ...

  • Truskawki [cz.4]

    Dzisiejszy wieczór zapowiadał się na typowy i nudny. Nic bardziej mylnego. Po obiedzie chciałam zasiąść przy komputerze w celu obczajenia nowości w świecie wirtualnych ...

  • Niedostępna 4.

    -Gabriel..- Złapałam go mocno za rękę i rozejrzałam się po sali na której leżało kilka innych osób oprócz mnie. -Gdzie ja jestem ? -Esme.. jak dobrze, że już się ...