Miłosne - str 202

  • Nadzieja umiera ostatnia cz. 26

    „ Ciężko jest wtedy wstać i znaleźć sens dalszej egzystencji. Ale ja Ci mówię: Wstań i walcz. To Twoje życie, Twój największy skarb.” * * * Kiedy się obudziłam ...

  • Narzeczony dla Księżniczki - rozdział 14

    Pałac króla Dragana III był równie wielki jak ten, który znali z własnej codzienności, jednak zgodnie z tym, co powiedział Sauro Salaoui, lata architektonicznych tradycji ...

  • Taneczny krok miłości cz. 20

    ********** Szymon Gdy zobaczyłem Lenę myślałem, że się przewidziałem. Wyglądała tak seksownie w tej sukience, że aż nożna było ją nazwać królową seksu. I ...

  • "Twój dotyk rozpala" cz.7

    Kolejna część. Dzięki za kciuki w górę i komentarze do poprzedniej części. :) ~ ~ ~ ~ ~ ~ Dwie ekspedientki jak na zawołanie zwracają swój wzrok na mnie i taksują mnie ...

  • Uzależniona od adrenaliny 2 - rozdział 7 (+16)

    Ten rozdział czytacie na własną odpowiedzialność ______________________________________________ Wreszcie u celu. Zbliżał się wieczór kiedy dotarliśmy na miejsce – ...

  • Bronię się przed tobą cz.15

    Nasze wargi idealnie wpasowały się w swój, własny rytm. Elyas całował tak cholernie dobrze, że świadomość zaprzestania pocałunku była dla mnie w tym momencie ...

  • My boyfriend's brother EPILOG

    - Wybacz mi, proszę Cię. Jestem dupkiem wiem, ale każdy zasługuję na drugą szansę. - patrzył mi w oczy. Uśmiechnęłam się lekko do niego na jego słowa. - To z Mandy ...

  • W poszukiwaniu szczęścia - cz.33

    ** Oczami Gosi ** Kiedy wyszłam z naszego mieszkania, a raczej już tylko Huberta, udałam się do moich rodziców, którzy wiedzieli już o tym, że wjeżdżam dwa dni ...

  • Jest-Takie-Miejsce 116

    No i pięknie. Olga znowu wkracza do akcji. Jej obecność tutaj i emocje, które we mnie wywołuje, tylko potwierdzają, jak bardzo zależy mi na Kubie. Choć wiem, że to tylko ...

  • Reakcja chemiczna część VI

    Zasadzka była zaplanowała bardzo starannie. Nie było mowy o niepowodzeniu, mimo tego wszyscy czekali na swoich stanowiskach skupieni do granic możliwości. Wtyczka w postaci ...

  • Znaleźć szczęście cz 43

    Podeszłam do niego i pocałowałam w czubek głowy. Chłopak od razu podniósł głowę i na mnie spojrzał. Uśmiechnęłam się lekko i złapałam go za rękę. Podeszłam do ...

  • Nieziemska rozkosz cz 14

    Pov Drake W głowie wciąż jeszcze szumiało mi w uszach od głośnej muzyki. Głowa pulsowała mi z bólu, a z nosa mocno lała się krew. Kolejny zazdrosny mąż, żadna ...

  • Jest-Takie-Miejsce 127

    - Nie słuchaj go – mówię do Kuby. – Rafał zawsze jest niepoważny. No popatrz, zupełnie jak ty. – Próbuję się jakoś ratować. – To wy tu sobie zostańcie i ...