Dziewczyna w dresach IX
Na domówkę, jak zwykle, przyszłyśmy z opóźnieniem. Przywitałam się ze znajomymi. Milena zniknęła gdzieś w tłumie, szukając Marka. Zobaczyłam też Paulinę ...
Na domówkę, jak zwykle, przyszłyśmy z opóźnieniem. Przywitałam się ze znajomymi. Milena zniknęła gdzieś w tłumie, szukając Marka. Zobaczyłam też Paulinę ...
KILKA TYGODNI PÓŹNIEJ Z Michałem dogadywałam się bardzo dobrze. Nie należeliśmy do tych par, które cały czas się do siebie "kleją", ale i tak często ze sobą ...
*dzwoni dzwonek w telefonie* Otworzyłam oczy i spojrzałam na zegarek, była 8.00 Przetarłam oczy, wyciągnęłam się i wstałam w bardzo dobrym humorze. Ostatni dzień ...
Patryk jest bardzo przystojnym chłopakiem, wysoki (około 185 cm), ciemne lekko kręcone włosy, umięśniony a co najważniejsze szczery i miły uśmiech obejmujący całą jego ...
Wychodzimy z domu i udajemy się idź się ogarniaćtronę parku do Miłosza podchodzi jakaś laska i zasłania mu oczy.... -Kochanie tęskniłam... - mówi ta sama dziewczyna co ...
-Chcesz się położyć? -Nie, jeszcze nie. Próbowałam zapamiętać z tej chwili jak najwięcej, ogień w kominku, gorąca czekolada, widok jeziora w którym odbijało się ...
Praktykowanie prawa w Holandii niczym nie przypominało robienia tego na rodzimym podwórku. Holenderski system był od polskiego o wiele prostszy. Nie było w nim tak wielu ...
Justyna nie mogła doczekać się treningu, raz na miesiąc dziewczyny miały trening razem z chłopakami. Jak to trener określał w celach doskonalenia umiejętności pracy ...
Oczami Bartka. To co usłyszałem odbiło się hukiem w mojej głowie, myślałem, że postradałem zmysły, najpierw czułem jej zapach, a teraz słyszę jej głos. Odwróciłem ...
Wszystko, co dobre w końcu się kończy. W moim przypadku były to trzy miesiące. Dokładnie przez taki okres moje spotkania ze sponsorem miały czysto seksualny i dyskretny ...
Rozdział 5: Spacer W sobotę obudziłem się jak na mnie bardzo późno. Nie musiałem iść dzisiaj do pracy, za to Ana- tak. To zabawne, że od razu o niej pomyślałem. I ...
I właśnie w tym momencie się odwróciłam, patrzę i oczom nie wierzę. Hubert! Z ogromnym czerwonym sercem dla mnie! Masakra, jak on może? Chyba sobie żarty stroi! - Cześć ...
Kolejne dni mijały im spokojnie. Kinga chodziła do szkoły i poprawiała oceny, chcąc chociaż w ten sposób odwdzięczyć się Hubertowi za to, co dla niej zrobił. Chciała ...
Obudzilam się majac glowe na torsie Seana. Nawet wstawac się nie chcialo. Tak wygodnie i cieplo. Nawet moj usmieszek to mowil. Ale dziwne bylo, ze mis mocniej mnie do siebie ...