Miłosne - str 206

  • Jest-Takie-Miejsce 198

    Czy wszystko w porządku? Obstawiam, że to pytanie retoryczne, bo oczywistym jest, że nic nie jest w porządku. Jak może być, kiedy go tutaj nie ma?? Kiedy moje plany i ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.68

    ,,Dziś to właśnie ja patrzę w twoją twarz I dobrze wiem to, kim jesteś Nie ważny jest świat Nie ważny jest czas To ty jesteś mym powietrzem Czasami mnogość dni I ...

  • Wybacz, ale inaczej nie Potrafię cz.3

    3. Siedziałam w salonie i przeglądałam kolejną gazetę z ogłoszeniami. Zaznaczałam te ogłoszenia, które wydawały się dość interesujące. Suzy odsypiała nocną pracę ...

  • Życie do góry nogami - cz.9

    Obejrzeliśmy się za siebie przestraszeni. Na szczęście to był tylko zwykły przechodzień. Jakiś dziadek spacerował sobie po parku i akurat przechodził koło nas ...

  • Życie to sztuka cz.2

    Drrrrrr...... Drrrrrrr Przysięgam, że kiedyś wywalę ten budzik przez okno. Jest 6 rano! O matko! Leniwie zbieram się z łóżka i maszeruję do łazienki. Tam wykonuje ...

  • Życie nastolatki cz.4

    - Teraz ty - powiedział Marcin - Ja ? Emm nie wiem - powiedziałam - Ile masz lat ? - zapytał - 16 - Czyli tyle ile ja. A masz jakieś hobby? - Tak rysuję. - Fajnie ...

  • Szczęście w nieszczęściu cz. 17

    Czas płynie o wiele szybciej, gdy staramy się zająć go jakimiś czynnościami. Nieustannie próbowałam zająć swoje myśli, żeby nie myśleć o Michale. Zwłaszcza, że ...

  • Prawdziwy przyjaciel XXII

    Leżeliśmy wtuleni w siebie. Nie rozmawialiśmy. Każde z nas było pogrążone we własnych myślach. Dzisiejszy dzień był naprawdę udany, pomimo docinek chłopaków o tym ...

  • O niebo lepiej cz. XII

    *** XXX *** -Posłuchaj mnie- rzucił głosem nieznoszącym sprzeciwu, a jednocześnie pełnym ciepła. Gdybym go nie znała, pomyślałabym, że jest zupełnie miłym i ...

  • Wybieram jeszcze raz [1]

    CZĘŚĆ DRUGA :) Nagle cały mój świat wyleciał w powietrze. Patrzyłam, patrzyłam i nie mogłam uwierzyć, że oto teraz stoi tu przede mną… o mało co nie podbiegłam do ...

  • Szczęście w nieszczęściu cz. 10

    Nazajutrz wstałam dość późno, umyłam się i zjadłam śniadanie. Mama wparowała jak zwykle w dobrym humorze do domu i poprosiła mnie o pomoc w domu ciotki, więc ...

  • Miłość nie zawsze łatwa cz.1

    Obróciła się i ujrzała jego.Stał 10 metrów dalej.Patrzył na nią ciepłym wzrokiem.Nie wiedziała jak zareagować.Zdecydowała się na krótki uśmiech i szybkie ...

  • Spodziewaj się niespodziewanego cz.7

    On zdawał się nie rozumieć pragnienia jakie wyrażały moje oczy lub też zrozumieć nie chciał. Wziął mnie na ręce i wpakował do samochodu, a sam przykucnął opierając ...