Miłosne - str 209

  • Red Tab cz.1

    Wstęp 7 lat temu... -To nasza przyszłość - wrzeszczał facet w telewizji. W dłoni trzymał małą czerwoną tabletkę. - To pomoże nam przetrwać. Nie okłamujmy się! Na ...

  • Jak kamyk, cz. 5

    *** Myślałam, że się już z tym rozprawiłam... Myliłam się. Jest takie miejsce, bardzo magiczne miejsce. Nazwałam je Szmaragdowe. Jest wejście do lasu w kształcie łuku ...

  • Wycieczka cz.2

    Włączyłam fb popisałam z paroma osobami dodałam zdjęcie z Anią na aska i odpowiedziałam na parę pytań. Wyłączyłam laptopa, zgasiłam światło i położyłam się. Po ...

  • Taneczny krok miłości cz. 11

    ********** Lena Następnego dnia w szkole chodziłam jak na szpilkach. Miałam tylko nadzieję, że Szymon mnie nie wystawi i pojedzie ze mną na trening. Gdy przyszła do szkoły ...

  • Dezydery (4) - "Potrójna zemsta"

    Obudziłem się rano pierwszy. Leżałem wraz z nim na kanapie, przed włączonym telewizorem. Od razu było widać po mnie to, że źle spałem. W lustrze zobaczyłem tylko ...

  • Taneczny krok miłości cz. 23

    ********** Szymon Właśnie wchodziłem do budynku, w którym mieliśmy mieć próbę. Miałem lekkiego kaca po wczorajszym dniu, ale był do zniesienia. Gdy wszedłem na salę ...

  • Taneczny krok miłości cz. 21

    ********** Szymon Całą imprezę tańczyłem z Leną. Nawet nie wiem dlaczego, ale coś mnie ciągnie do tej dziewczyny. Jest miła i szczera, a tańczyć mógłbym z nią cały ...

  • "'Mroczny świat" Epilog

    - Skończyłam!- krzyknęła kobieta i zdecydowanym ruchem zatrzasnęła laptopa. Odwróciła się w stronę siedzącego na fotelu mężczyzny i posłała mu tryumfalny uśmiech ...

  • Umowa cz.8

    Samochód prowadził Daniel, był całkiem niezłym kierowcą. Niektórym nie ufam w tej sprawie, ale jadąc z Danielem totalnie się odprężyłam, wyciągając nogi na tylnej ...

  • "Inna" część 16

    Grzesiek podszedł do miejsca, w którym upadło zawiniątko. Amelia zaś była tak zaskoczona całym zdarzeniem, że zdolna była jedynie na to aby śledzić wzrokiem poczynania ...

  • Szaleję za tobą 10

    Następnego dnia w szpitalu gdy dostarczono mi śniadanie podeszłam do stoliczka i usiadłam na krzesełku. Jako śniadanie miałam 2 kanapki o jakie prosiłam wczoraj czyli z ...

  • Miłość w Bieszczadach cz. 10.1

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Mikołaj Obudziłem się w środku nocy, od razu gdy wypadły mi słuchawki z uchu. Po tym leżałem jeszcze jakiś czas, ale nie mogłem zasnąć. Wstałem ...

  • Dzień , który zmienił całe życie ( cz.4)

    Wróciła do domu. Weszła do gabinetu ojca. Popatrzyła na biurko. Fotel. Jeszcze kawa, którą rano zrobił była lekko ciepła. Nie mogła zrozumieć " dlaczego " ? ...

  • Romans, zdrada cz.20

    Podbiegł do nas Norbert, odepchnął Nikodema i mnie pocałował.Odrazu się oderwałam.Byłam wściekła -Co ty robisz idioto? -Paula nadal cię kocham, przepraszam za tamto ...