Miłosne - str 207

  • STARSZY ZNAJOMY 13

    Biorę śniadanie i wychodzę z domu ale Miłosza znów niema... jest już 7.40 zaraz autobus będzie nie czekam dłużej na niego tylko jadę do szkoły... zawiodłam się na ...

  • Czy można się zmienić ? cz.21

    Kobieta chodziła niespokojnie po mieszkaniu, zastanawiając się w jaki sposób rozwiązać problem. Trzy dni, które dostała od zleceniodawcy mijały szybciej niż sądziła, a ...

  • Prawdziwy przyjaciel V

    Następnego dnia opowiedziałam o wszystkim Meli, oczywiście była zła na siebie jak i na mnie. Mówiła, że gdym nie była taka uparta i pozwoliła się odprowadzić do domu ...

  • JTM - Oczami Kuby 2

    Witaj Koleżanko, Normalna akcja, że bardzo dobrze zrobiłaś spotykając się ze mną drugi raz. Na czym stanęliśmy? Aaaa, wiem. Damian się cieszy, a ja jestem zajebistym ...

  • W poszukiwaniu szczęścia cz - 20

    **Oczami Piotrka** Budzę się rano, jest już strasznie jasno. Słońce przebija się przez okno. Spoglądam na Natalkę...śpi z uśmiechem na ustach. Tak, tak mogę się ...

  • Mimo wszystko

    Niuśka od gimnazjum znała panią Agnieszkę; była jej nauczycielką od fizyki. Lubiły się. Dobrze się uczyła i gdy było trzeba pomagała w przygotowaniach do apeli ...

  • Bo Twoja miłość nie zna granic cz.7

    Oczami MAKSA: Wstałem z mojej wygodnej, skórzanej sofy ale i tak humor mi nie dopisywał. Byłem zarazem wściekły jak i przygnębiony tym wszystkim, co dowiedziałem się ...

  • Uzależniona od adrenaliny 2 - rozdział 8

    Nie wiedziałem co się dzieje. Zaniosłem Kamilę na werandę i położyłem na ławce. Złapałem telefon i zadzwoniłem po karetkę. Nie za dobrze znam włoski ale udało mi ...

  • Maleńka niespodzianka. cz. 14

    Oczami Blanki. Obudziłam się w białej sali, nie mogłam nawet samodzielnie oddychać... Byłam przerażona, złapałam się za brzuch, a on był prawie płaski... Gdzie moje ...

  • Życie do góry nogami - cz.13

    Emma zaraz podbiegła do drzwi i je otworzyła. To byli jej rodzice, którzy już wrócili. Trochę się przestraszyłem, jednak Emma wytłumaczyła im, że przyszedłem po lekcje ...

  • Niezapomniane wakacje cz.14

    Przepraszam, że musieliście tyle czekać, ale życzę miłego czytania. __________ Następnego dnia obudziły mnie rozmowy, a mianowicie lekarza z moim bratem. Postanowiłam ...

  • Jest-Takie-Miejsce 119

    Focus jest niemożliwy. Ani trochę się nie pomylił. Kuba zachował się dokładnie tak, jak przewidział. Uśmiecham się sama do siebie i idę za nim, choć nie mam pojęcia ...

  • Nieznajoma-Miłość cz.2

    Bruno wstał z łóżka. Był nieprzytomny. Nie spał całą noc. Zastanawiał się, dlaczego Sylwia się rozpłakała i czemu tak szybko uciekła. -Szlak! Zaraz spóźnię się ...

  • Znowu on #5

    Krystian po pojawieniu się w firmie nie mógł się na niczym skupić, starał się jak tylko potrafi nie myśleć ani o Dianie, ani o Julii, która coraz częściej pojawiała ...